הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ליפט קוראת לכם להצביע: תציע נסיעות מוזלות וחינם לקלפיות ביום בחירות האמצע
חברת הנסיעות השיתופיות תעניק קופון בגובה 50% הנחה לנרשמים מראש. בבחירות לנשיאות ב-2016 כ-15 מיליון איש נמנעו מהצבעה בגלל קשיי הגעה לקלפי

חברת הנסיעות המשותפות ליפט הודיעה כי תספק הנחות ואך נסיעות חינם לקלפיות ביום בחירות האמצע לקונגרס ולמשרות מדינתיות שונות. החברה הודיעה אתמול (חמישי) כי מצביעים שיירשמו דרך האתרים Vote.org, Nonprofit Vote ו-TurboVote יוכלו להנות מקופון בשווי 50% הנחה לנסיעות להצבעה שתתקיים ב-6 בנובמבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוצים לסייע לאנשים לממש את זכותם להצביע. ליפט


עמותות לא פוליטיות דוגמת Voto Latino, Urban Leagueו- the National Federation for the Blind מתכננות גם הן לסייע למצביעים לנסוע בחינם לקלפיות באמצעות שירות ליפט. בפוסט מטעם החברה נכתב "אנחנו רוצים לסייע לאנשים ברחבי אמריקה לממש את זכותם להצביע".

עוד נמסר בהודעת החברה כי בבחירות לנשיאות ב-2016 לא הצביעו כ-15 מיליון אנשים בגלל בעיות תחבורה וקשיי הגעה לקלפיות, כך על פי מחקר עצמאי שנערך בנושא. מחקר אחר ציין כי חלק ניכר מהאנשים שלא מצביעים מגיעים ממשקי בית בעלי הכנסה נמוכה, מה שרומז כי הנחה בהסעות לקלפי או אף הסעות חינם יוכלו לתמרץ חלק מהם להצביע.

ליפט הדגישה כי ההנחות והנסיעות חינם יתאפשרו רק בנסיעה לקלפיות ורק בכיוון אחד, וזאת כדי להמנע מחשד לפגיעה בטוהר הבחירות. עם זאת, היא לא תימנע מאמצעים נוספים על מנת להזכיר למצביעים לממש את זכותם, וצפויה לשלוח למשתמשי האפליקציה הודעות פוש לקראת יום הבחירות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE