הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אותו טעם מתוק עם 40 אחוז פחות סוכר: ההמצאה הישראלית כבר בדרך לאירופה
בחברה הישראלית, דוקסמתוק, מצאו דרך להפחית את כמות הסוכר בחטיפים והפתרון הבריא הזה מהווה חלק מהסכם בינה לבין יצרנית הסוכר הגדולה באירופה

דיאטה ביום אחר: מומחי תזונה מצאו דרך לצמצם ב-40 אחוז את כמות הסוכר בחטיפים, על ידי הוספת מינרלים חסרי טעם למולקולות הסוכר. לאחרונה חתמה חברת דוקסמתוק (DouxMatok) הישראלית, על הסכם עם יצרנית הסוכר הגדולה באירופה, Sudzucker. במסגרת ההסכם תייצר החברה ישראלית מתכונים שמצמצמים את כמות הסוכר כאמור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפתרון הישראלי שומר על אותו טעם מתוק אך מפחית את כמות הסוכר

על פי מומחי התזונה של החברה, הם מצאו דרך להפחית את כמות הסוכר בחטיפים מבלי לשנות את הטעם. מדענים גילו, שהם יכולים להוסיף מינרלים חסרי טעם למולקולות הסוכר, על מנת לשלוח אותן הישר אל בלוטות הטעם, באותו אופן שבו מולקולות של תרופות מצטרפות לנשאים, שמעבירים אותן היישר אל החלק הימני של הגוף.

רוב הסוכר שמכילות עוגות וביסקוויטים מועבר הישר אל הבטן וכלל לא עובר דרך בלוטות הטעם. ההמצאה החדשה יכולה לגרום לסוכר לשהות זמן רב יותר על הלשון. החברה הישראלית, שכבר חתמה על ההסכם האמור, נמצאת במשא ומתן עם חברות בריטיות נוספות.

 יצרנית הסוכר הגדולה באירופה כבר חתמה על הסכם. מה עם ארצות הברית?

לדברי מנכ"ל החברה, ערן בניאל, העסקה האירופית של החברה כוללת את בריטניה. הוא הוסיף, כי בחברה עובדים כעת על ביצוע התאמות למתכונים שיפחיתו את כמות הסוכר ב-40 אחוז. מההערכות עולה, כי המוצרים צפויים להגיע אל המדפים בבריטניה עד שנת 2020.

לדברי בניאל, בחטיפי שוקולד יש 55 אחוזי סוכר. החברה מעוניינת לאתר מרכיבים בריאים על מנת לצמצם את הכמויות, אך המחירים עלולים לעלות בעשרה אחוזים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE