הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחת אחרי השנייה: יונייטד איירליינס מצטרפת להעלאת המחירים
כצפוי, לאחר ש"ג'ט בלו" הודיעה על עליית מחירים למשלוח מזוודות, מסתמנת מגמה המתפתחת בעניין כאשר האחות הגדולה, "יונייטד איירליינס" הודיעה על מהלך דומה

הרבה מנוסעי מחלקות התיירים של חברות תעופה אמריקאיות ייאלצו לשלם יותר עבור שליחת מזוודות ושינויים/ביטולים של טיסות כאשר השבוע החלו כמה חברות להודיע על עליית מחירים בקטגוריות הללו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא משאירים את האחות הקטנה של "ג'ט בלו" לבד ומעלים גם הם מחירים (צילום: יונייטד איירליינס)


ג'ט בלו החלה מוקדם יותר השבוע את הסחף האפשרי כאשר הודיעה כי היא מעלה מחיר של משלוח מזוודה ב-5 דולר (30 דולר למזוודה ראשונה ו-40 דולר למזוודה שנייה) כאשר כל שינוי או ביטול טיסה יגרור חיוב של 50 דולר נוספים שיציבו את המחיר על 200 דולר. היום הצטרפה שחקנית מרכזית למשחק הקפצת המחירים, חברת "יונייטד איירליינס".

אחת החברות הגדולות בארה"ב, שהטיסה מעל 148 מיליון נוסעים ב-2017 (מקום רביעי מבין החברות האמריקאיות) התאימה את עליית המחירים בקטגוריית המזוודות לזו שהוכרזה ע"י "ג'ט בלו" והציבה את מחיר משלוח המזוודה הראשונה על 30 דולר במקום 25 בטיסות בצפון אמריקה, מרכז אמריקה והקאריביים ואת מחיר המזוודה השנייה ל-40 דולר במקום 35.

"השינוי יאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בחוויה הכוללת של הלקוחות שלנו בתוך השוק של היום", הסבירו ב"יונייטד איירליינס" את העלאת המחירים שמגיעה בתקופה בה מחירי הדלק הסילוני עולים וגם העסקתם של עובדי התעופה בארה"ב מתייקרת, מה שכמובן עשוי לפגוע ברווחים של חברות התעופה.


שולחים מזוודה אחת? זה יעלה לכם יותר. שולחים עוד מזוודה? גם כאן אותה תוצאה


אחת הדרכים למנוע את הפגיעה ברווחים היא דרך חיובים נוספים כמו 5 דולר יותר על כל מזוודה. ב-2017 חברות התעופה האמריקאיות הרוויחו 4.6 מיליארד דולר רק מחיובים על שליחת מזוודות.

שתי החברות הגדולות בארה"ב, אמריקן ודלתא איירליינס עדיין לא הודיעו על העלאת מחירים של מזוודות ושינויי טיסות וסירבו להגיב לשאלה האם הן מתכוונות לעשות. החברה שדורגה שלישית בכמות הנוסעים שהטיסה אשתקד, "סאות'ווסט איירליינס" היא היחידה בארה"ב המאפשרת שליחת שתי מזוודות לבטן המטוס בחינם.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE