הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התקשורת מעצבת לכם את הזהות: ובתערוכה הזו בלוס אנג'לס תוכלו לראות כיצד
ממיצגי וידאו ואנימציה עם דמויות מתכניות ילדים עוברת באני רוג'רס אל מיצגים של אירועי אלימות קשה, שהתרחשו בעולם. כך היא בודקת כיצד עיצבה התקשורת את זהותה

היצירות של אמנית המדיה הדיגיטלית באני רוג'רס מניו יורק, מוצגות בימים אלה במסגרת התערוכה, Inattention, במתחם Marciano Art Foundation, בלוס אנג'לס. כמו תמיד, היצירות שלה מגיעות על מנת לבטא סיפור מורכב, תוך שימוש בדמיון וברשתות חברתיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך התקשורת מעצבת את הזהות האישית שלנו על פי האמנית, באני רוג'רס

במסגרת התערוכה, שתוצג עד ה-6 בינואר, נחשף האופן בו בדקה רוג'רס כיצד התקשורת עיצבה את זהותה. רוג'רס, שנולדה ב-1990 ביוסטון, טקסס, וחיה בניו יורק, מעידה על עצמה כמכורה לאינטרנט. באמצעות חללים שלמים, מיצגי תלת ממד, מיצגי וידאו ואנימציה היא מבטאת כיצד היא נקשרה לאנשים בדיוניים ולדמויות שהפכו לחלק מעבודתה.

המיצגים הילדותיים האמורים מתחלפים במיצגים של אירועי אלימות קשים שפורסמו בכלי התקשורת, בהם הטבח שאירע בשנת 1999 בקולומביה, במהלכו מתו 15 תלמידים ומורים ו-23 אנשים נפצעו. רוג'רס גדלה בשנים בהם נרשמה עליה משמעותית במספר מקרי הירי בבתי הספר והיא מצטטת מתוך האירוע שהתרחש בקולומביה, באופן שמקבל משמעויות מעניינות ובלתי נשכחות.

ממיצגים אופטימיים וילדותיים אל כאלה המסמלים אירועי אלימות קשה

התערוכה כוללת את היצירות A Very Special Holiday Performance in Columbine Auditorium ו-Mandy’s Piano Solo in Columbine Cafeteria.

הכניסה חופשית.

כתובת: 4357 Wilshire Blvd, Los Angeles
טלפון: 424.204.7555
אתר: marcianoartfoundation.org


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE