הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתפס אחד מ-15 האנשים המבוקשים ביותר של שירות המרשלים
לאחר 16 שנים בהם כוחות הביטחון לא הצליחו לאתר אותו, נתפס היום חשוד ברצח אחותו וחברתו לשעבר בניו יורק שהיה אחד מ-15 הפושעים הנמלטים המבוקשים ביותר ע"י שירות המרשלים של ארה"ב

אנדרה נברסון, כיום בן 54, רצח לפי החשד את אחותו ואת בת זוגתו לשעבר בשנת 2002 בניו יורק. מאז נעלמו עקבותיו של החשוד ברצח הכפול והוא הוכנס לרשימת הנמלטים של שירות המרשלים האמריקאי והוגדר כאחד מ-15 המבוקשים ביותר. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנדרה נברסון נעצר היום לאחר 16 שנים של בריחה מכוחות הביטחון (צילום: משרד המרשלים האמריקאי)


היום (רביעי) הצליחו אנשי שירות המרשלים ביחד עם המשטרה לאתר את נברסון בברידג'פורט, קונטיקט לאחר שקיבלו התראה כי הוא מסתתר שם. כוחות הביטחון חיכו לחשוד מחוץ לביתו, עצרו אותו והעבירו אותו לניו יורק, שם כאמור בוצע הרצח בו הוא מואשם. "שירות המרשלים האמריקאי מאוד שמח להודיע על תפיסתו של אדם אלים, שרצח שתי נשים בניו יורק ועל הסרתו מרחובות קונטיקט, לאחר 16 שנים שהיה במנוסה", אמר המרשל בריאן טיילור ממחוז קונטיקט. 

מעלליו של נברסון, יליד טרינידד וטובגו החלו כבר בשנת 2000 אז גורש מארה"ב לאחר שירה חמש פעמים בדודה של בת זוגתו. למרות הגירוש והעובדה שהוא היה על תנאי עקב הניסיון לרצח, לאחר כמה חודשים הוא נכנס שוב לארה"ב, הפעם באופן לא חוקי ולא חיכה יותר מדי זמן לקורבן הירי הבא שלו, אחותו בה ירה למוות בברוקלין ביולי 2002 עם פגיעות קטלניות בבטן ובראש.


רצח לפי החשד את אחותו ובת זוגתו. נברסון בימים טובים יותר (צילום: Fox61)

יום לאחר מכן הוא חטף את בת זוגתו שנמצאה מתה לאחר יומיים. נברסון נפה עוד פעם אחת, כעבור 4 חודשים ומאז נעלמו עקבותיו וב-2004 הוא הוכנס לרשימת 15 המבוקשים ביותר של שירות המרשלים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE