הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כתובת אנונימית ולחצן חירום לנהגים: הכירו את הפיצ'רים החדשים של אובר
ענקית הנסיעות השיתופיות הציגה היום רשימה ארוכה של תכונות חדשות שייכנסו לאפליקציה הפופולארית, ביניהן האפשרות לקבוע איסוף מצומת רחובות ולא מכתוב פיזית. "לא מדובר רק בהגנה פיזית, אלא גם בהגנה על הפרטיות ומידע חשוב", אמר המנכ"ל ביום השנה לכניסתו לתפקיד

בזמן שראשי פייסבוק וטוויטר הגיעו לגבעת הקפיטול כדי לדון בשלל נושאים, ביניהם פרטיות ברשת, חברת הנסיעות השיתופיות, אובר, מבטיחה לשפר את ההיבט הזה בשירותיה. מנכ"ל החברה, דארה קוסרשאהי, חוגג היום את יום השנה מאז נכנס לתפקיד הבכיר, וכחלק מחגיגות אלה הוא הציג מספר 'פיצ'רים' חדשים שנועדו לשפר את הבטיחות, הן לנוסעים והן לנהגים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אובר (צילום: Shutterstock)


"אנחנו מעלים את הרף עם הפיצ'רים החדשים שיספקו הגנה ללקוחות. לא מדובר רק בהגנה פיזית, אלא גם הגנה על הפרטיות ומידע חשוב ששמור אצלנו", אמר קוסרשאהי.

אחד החידושים בפן הפרטיות הוא "כתובת אנונימית". שירות זה יאפשר לנהגים ולנוסעים להתכתב בהודעות ולשוחח בטלפון מבלי שהצדדים ייחשפו למספר הטלפון של הצד השני. בנוסף, הנוסעים יוכלו להזמין נסיעה שתאסוף אותם בצומת של רחובות, ולאו דווקא בכתובת מדויקת.

חידוש נוסף נקרא "Ride Check", והוא מאפשר הן לנהג והן לנסוע ליצור קשר עם החברה או עם גורמי אכיפת החוק במידה וקרתה עצירה לא מתכוננת או תאונת דרכים.


מנכ"ל אובר, דארה קוסרשאהי (צילום: רויטרס)


שינויים אלה נועדו להתאים את פעילות החברה למציאות החדשה. כזכור, כמאה נהגי אובר הואשמו לאחרונה בהטרדה מינית של נוסעים. גם הנהגים עצמם הפכו למטרה של פושעים, ועל כן החברה משיקה כפתור חירום בעבור הנהגים, בדומה לשירות שקיים כבר עתה בעבור הנוסעים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE