הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיימינג בטלפון הנייד? מסתבר שזה שוק השווה מיליארדים
כנראה שיש לא מעט המחליפים את מסכי הענק באלה הקטנים יותר של הסמארטפונים כדי לשחק 'פורטנייט' ועוד כי השוק של הגיימינג בטלפונים הניידים צפוי להכניס עוד כ-50 מיליארד דולר בשלוש השנים הקרובות

דו"ח מקיף של חברת "Newzoo and Arm" חשף את תמונת המצב הכלכלית של עולם הגיימינג בסמארטפונים והראה עד כמה השוק הזה נמצא בעלייה וכמה רחוק הוא יכול להגיע. בשנה שעברה עמדו ההכנסות העולמיות ממשחקי המובייל על 56 מיליארד דולר והדו"ח טוען כי ב-2021 ההכנסות צפויות לעלות ל-106.4 מיליארד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרבה גיימרים מעדיפים את האפשרות של הסמארטפון (צילום: apkpure)


החברה המובילה בתחום היא "טנסנט" (Tencentהחברה הגדולה בעולם לייצור משחקי וידאו. לחברה הסינית יש 40 אחוזי שליטה בחברת פיתוח התוכנה האמריקאית "Epic Games" שאחראית על המשחק הכל כך פופולרי היום, "פורטנייט" והיא בעלת חלק גדול מהשליטה בחברת "Supercell" שייצרה את משחק הוידאו "התנגשות השבטים" (Clash of clans). שתי האפליקציות של המשחקים האלו הן הפופולריות ביותר בארה"ב לפי דירוג "App Annie".

סין אגב היא המדינה המהווה את נתח השוק הגדול ביותר בעולם לגיימינג בסמארטפונים עם 577.9 מיליון גיימרים אך השליטה הזו עלולה להיות בסכנה עקב הגבלות צפויות לקטינים בכל הקשור לאפשרות לשחק שגם אם תישאר עלולה להיות מוגבלת בזמן.


העלייה הצפויה בהכנסות בשנים הקרובות, לפי הערכה של חברת "Newzoo and Arm"


הדו"ח של  "Newzoo and Arm" גם צופה כי הדרישה ההולכת וגוברת של משחקי וידאו במובייל תגביר את המכירות של סמארטפונים חדישים - High end, שיוכלו לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של האפליקציות כאשר נכון ליוני השנה ישנם מיליארד כאלה בכל העולם, גידול של 76% שנה אחרי שנה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE