הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בתיעוד מיוחד של הארווי ויינסטין מטריד מינית אשת עסקים
סרטון חדש שנחשף ע"י אחת מהמתלוננות נגד המפיק ההוליוודי, מראה אותו מחבק אותה, נוגע בה ומעיר הערות בלתי הולמות במהלך פגישת עסקים, שעות לפני שלכאורה אנס אותה בחדרו במלון

השערורייה של הארווי ויינסטין מסרבת להירגע ואתמול נחשף סרטון המאפשר גם לקבל קצת הבנה ויזואלית של ההאשמות נגד המפיק ההוליוודי. כזכור ויינסטין עמד למשפט מוקדם יותר השנה בגין האשמות של אונס מדרגה ראשונה, דרגה שלישית ומעשה מגונה מדרגה ראשונה בקשרים שהיו לו עם שתי נשים בניו יורק בשנים 2004 ו-2013.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ויינסטין מבקש לפלרטט עם תומפסון בקטע מתוך השרטון שחשפה אשת העסקים (צילום: סקיי ניוז)


מלבד אישומים אלו מספר גדול של נשים יצאו בפומבי וטענו כי ויינסטין הטריד או אנס אותן בעבר. אחת מהמתלוננות, מליסה תומפסון, חשפה לרשת סקיי ניוז הבריטית סרטון המתעד פגישת עסקים שלה עם המפיק בשנת 2011 בו מתרחשת התנהגות מינית בלתי הולמת.

בסרטון המלא ניתן לראות כיצד המצלמה במחשבה של תומפסון מתעדת את הפגישה שבתחילתה מחבק ויינסטין את תומפסון ומלטף את גבה כאשר הוא אומר "זה נחמד, בואי נמשיך את זה, זה לא רע". לאחר מכן נשמע המפיק שואל את אשת העסקים: "האם אני מורשה לפלרטט איתך?" ותומפסון הנבוכה משיבה לו: "אממ, נראה, אולי קצת". עורך הדין של ויינסטין הגיב לסרטון כאשר טען כי הוא מראה "פלרטוטים משני הצדדים".




אשת העסקים, שהגיעה לפגישה עם המפיק כדי להציג לו את פלטפורמת הוידאו של החברה שלה, סיפרה על התחושות שהיו לה לאחר הפגישה: "אני חושבת שהוא שיחק בחתול ועכבר מההתחלה כדי לראות עד כמה רחוק הוא יכול לדחוף אותי ומה יהיו התגובות שלי כדי שיוכל להעריך כיצד הוא יכול לשחק איתן והיכן אני פגיעה".


הארווי ויינסטין עלול לקבל עונש מאסר ממושך בגין כל ההאשמות נגדו (צילום: AP)


לפי ההאשמות של תומפסון, לאחר הפגישה הוא הזמין אותה לחדרו במלון ואנס אותה. עורכי דינו של המפיק טוענים כי המין היה בהסכמה והסרטון של הפגישה ערוך בצורה מגמתית. ויינסטין, צפוי לחזור להמשך משפטו ב-22 לספטמבר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE