הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיסה מלוס אנג'לס לאיטליה ביצעה נחיתת חירום לאחר שנוסע תקף את אמו
מאות בני אדם עלו על טיסת 621 של אליטליה ביום חמישי, אך כעבור כשלוש שעות המטוס נחת דווקא בסולט לייק סיטי, וזאת לאחר שנוסע תקף את אמו ואף ניסה לחנוק אותה. נוסעים רבים, לרבות ישראלים, פספסו את טיסת ההמשך מרומא ותקועים בבירה האיטלקית. צפו בתמונות הבלעדיות מתוך המטוס

טיסה 621 של חברת התעופה האיטלקית "אליטליה" המריאה אתמול (חמישי) אחר הצהריים מנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) לעבר נמל התעופה ע"ש לאונדרו דה וינצ'י שבפאתי רומא, אך התפרעותו של נוסע גרם למטוס לבצע נחיתת חירום בעיר סולט לייק סיטי. נציג של נמל התעופה בעיר מסר שהנוסע היה "פרוע ביותר", אך סירב לפרט מעבר לכך.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות שיטור מגיעים אל המטוס, אתמול בסולט לייק סיטי


היות שמדובר במטוס גדול שהיה בתחילת הטיסה, הוא נאלץ לחוג מעל לצפון יוטה כדי להיפטר מהכמות הגדולה של הדלק. בהגעתו אל רחבת החנייה בנמל, כוחות האבטחה והמשטרה המקומית פשטו על המטוס ועצרו את הנוסע. המטוס המריא שוב בדרכו אל עבר בירת איטליה, אך נוסעים רבים התלוננו על כך שהם יחמיצו את טיסת ההמשך שלהם.

בהמשך התבררו נסיבות האירוע, והחשוד ככל הנראה טס ביחד עם הוריו. מסיבה שאינה ברורה בשלב זה, הוא החל לאיים על אמו ואף ניסה לחנוק אותה. חרף העובדה שהרשויות לא מסרו פרטים אודות החשוד, נוסעים סיפרו כי מדובר בגבר צעיר, בשנות ה-20 לחייו. 


נתיב הטיסה של המטוס, אתמול מעל שמי ארה"ב (צילום: FlightRadar24)


הנוסעים בודקים אפשרויות נוספות בזמן ההמתנה על הקרקע בסולט לייק סיטי (צילום: מירב יעקב)



המטוס נאלץ לחוג מעל העיר כדי להיפטר מעודף הדלק (צילום: FlightRadar24)



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE