הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוטובוס התרסק לתוך בניין במיאמי
בתאונה בה היה מעורב גם טנדר, התנגש אוטובוס טרנזיט בבניין בן שתי קומות בשכונת ליטל האיטי, כל הנוסעים וגם הנהג פונו לבית החולים

תאונה מפחידה למדי התרחשה אתמול בשכונת ליטל האיטי במיאמי כאשר אוטובוס וטנדר התנגשו ומעוצמת המכה האוטובוס נהדף לכיוון בניין בן שתי קומות והתנגש בו בעוצמה. למרבה המזל רק 10 אנשים, כולל הנהג, היו באוטובוס בעת התאונה, כולם נפגעו ופונו לבית החולים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האוטובוס תקוע בתוך הבניין בשכונת ליטל האיטי (צילום: CBS4)


קצין שירותי ההצלה במיאמי, איגנשיוס קארול תיאר את האירוע: "אדם אחד כנראה נזרק מהטנדר ובעקבות ההתנגשות האוטובוס סטה לכיוון מרכז קניות בפינת הרחוב". האוטובוס חדר לתוך בקומה התחתונה של מרכז הקניות בן שתי הקומות ונשאר תקוע שם, סגור ע"י התקרה שמעליו, גם זמן רב לאחר שהאירוע הסתיים והפצועים פונו.

אנשים רבים רצו לאוטובוס מיד לאחר התאונה כדי לסייע בפינוי הפצועים כאשר היה חשש כבד כי הבניין עשוי להתמוטט בעקבות התנגשות האוטובוס בו. בשעות הלילה הגיעו מהנדסים לאזור תאונה והחליטו בשלב זה שלא להוציא את האוטובוס מהמקום בו הוא תקוע מחשש שהבניין יתמוטט והעניקו לבעלי העסקים במקום הזדמנות לפנות את חפציהם.

לפי עדי ראייה נהג הטנדר חצה באור אדום והוא זה שגרם לתאונה אך המשטרה לא אישרה זאת וחקירת נסיבות התאונה עדיין מתנהלת. הפצועים שפונו לבית החולים אינם סובלים מפגיעות מסכנות חיים, לפי הרשויות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE