הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש בקליפורניה: משלוחי מריחואנה יביאו עמם פשיעה
מכירת מריחואנה הפכה לחוקית במדינת הזהב, אך רשויות מקומיות יכולות לבחור שלא לאפשר את פתיחתן של חנויות לממכר קנביס. כעת הועלתה הצעה לפיה תינתן האפשרות לערוך משלוחים גם באותם אזורים שלא ניתן לפתוח חנויות. הרשויות והמשטרה מתנגדות: "יהיה קל ומשלם יותר לשדוד אותם מאשר חנות אלכוהול", אמר מפקד המשטרה בעיר מורגן היל, פרבר של סן חוזה

המחשבה על מכוניות מסחריות שמסתובבות ברחובות העיר מורגן היל גורמת לתחושה לא נעימה אצל דיויד סווינג, מפקד המשטרה. בדומה להרבה ערים במדינה, פרברה של סן חוזה אוסרת על חנויות המריחואנה בתחומה. אך כעת הועלתה הצעה לפיה יתאפשר לבצע משלוחים לבתים גם בערים שבהן קיים איסור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משלוחי מריחואנה בניו יורק, בקרוב גם במדינת הזהב? (צילום: רויטרס)


"יהיה קל ומשתלם יותר לשדוד באיומים איש משלוחים מאשר חנות אלכוהול", אומר סווינג, שמעבר לתפקידו כמפקד המשטרה הוא גם משמש כנשיא אגודת מפקדי המשטרה של קליפורניה. היות שמדובר בבית עסק שמתנהל עם מזומן בלבד, נהג עשוי למצוא את עצמו עם 10 אלף דולר במזומן, לדברי סוויפט: "מעשי שוד הם רק קצה הקרחון. זה יכול להוביל לפשעים אחרים, לרבות תקיפה חמורה ורציחות", הוא אמר.

הרשויות המקומיות, ביחד עם אגודת השוטרים, הם אלה שמתנגדים באופן תקיף להצעה שתאפשר את המשלוחים, הצעה אותה שוקלת ברגעים אלה משרד הפיקוח על קנביס בקליפורניה (California Bureau of Cannabis Control).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE