הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: 2 הרוגים ו-8 פצועים בתאונת דרכים עם מיכלית דלק
מכונית פרטית ניסתה לעלות על ה-Florida Turnpike באזור העיר קנדל וגרמה לתאונה עם מספר מכוניות נוספות, ביניהן מיכלית שהעבירה את הנוזק הדליק. צוותי ניקוי הוזעקו כדי לפתוח את הציר מחדש; מותם של השניים נקבע בזירה, 6 פצועים הועברו לבית החולים

שני בני אדם נהרגו ושמונה נוספים נפצעו לאחר שאירעה תאונת דרכים בה הייתה מעורבת מיכלית דלק באזור קנדל שבמחוז מיאמי-דייד. סגן אלכס קמאצ'ו ממשטרת הכבישים המהירים של פלורידה (FHP) סיפר כי מכונית פרטית עשתה את דרכה לעבר ה-Florida Turnpike בסביבות השעה 8:30 בערב יום שישי כאשר היא התנגשה במספר מכוניות נוספות, לרבות המשאית שהעבירה דלק.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה, אמש (צילום: משטרת הכבישים המהירים של פלורידה)


כתוצאה מן התאונה, חלק מהמכוניות הועפו לנתיב הנגדי של הכביש המהיר. עוד נמסר כי הפגיעה הייתה כה חזקה שדלק החל להישפך מן המיכלית, דבר שהוביל את המשטרה להזעיק צוותים לפינוי חומרים אסורים.

בשל החשש שהדלק יגרום לכביש חלקלק, הוחלט לסגור אותו לשני הכיוונים במשך רוב שעות הלילה. רק בסמוך לשעה 9:00 בבוקר יום שבת האזור נפתח מחדש לתנועה.


עומסי תנועה כבדים בעקבות סגירת הציר המרכזי (צילום: משטרת הכבישים המהירים של פלורידה)


כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שניים מהפצועים. שמונה בני אדם נוספים נפצעו, מתוכם שישה הועברו לבית החולים ושניים קיבלו טיפול בזירה ושוחררו. מבית החולים לא נמסר דבר אודות מצבם הפצועים.


צוותי הניקוי עומלים על פתיחת הכביש מחדש (צילום: משטרת הכבישים המהירים של פלורידה)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE