הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: 18 מכשירי אייפון נגנבו ממכונית של קבוצת תיירים
תיירים מצ'ילה הגיעו לפלורידה לחופשה קצרה, ובמקרה גם אפל החלה למכור את סדרת המוצרים החדשה שלה, לרבות האייפון החדש. 18 מכשירי אייפון נרכשו ע"י הקבוצה, והם רצו לציין את המאורע עם כוס קפה בסטארבקס. כאשר שבו למכונית, הם גילו שתי חלונות שנשברו ולא היה זכר למכשירי הטלפון

רק אתמול החלו חנויות אפל למכור את סדרת המוצרים החדשה שלה, וקבוצה של תיירים מצ'ילה שהגיעו לחופשה קצרה במיאמי לא היססו, עמדו בתור במשך שעות ארוכות ושילמו ממיטב כספם בעבור 18 מכשירי אייפון חדשים. כדי לחגוג את הרכישה החדשה, הם החליטו להיכנס לחנות סטארבקס סמוכה. אך הם עשו טעות קשה מאוד והשאירו את הטלפונים הניידים בתוך מכוניתם, וכאשר שבו לחניון כעבור 10 דקות הם גילו שכל הטלפונים נגנבו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המכונית שנפרצה, אתמול במיאמי ביץ' (צילום: משטרת מיאמי ביץ')


על פי דו"ח המעצר, אלמוני שבר שתי חלונות במכונית בסמוך לשעה 11:00 בבוקר ולקח את כל 18 הטלפונים, שערכם הכולל כ-18 אלף דולר. "אנחנו מחפשים לראות אם הגנב השאיר טביעות אצבע, וגם בוחנים את סרטוני האבטחה מהמקום", אמר ארנסטו רודריגז ממשטרת מיאמי ביץ'.


המכונית שנפרצה, אתמול במיאמי ביץ' (צילום: משטרת מיאמי ביץ')


למרות האבטחה הכבדה באזור, החוקרים סבורים כי מדובר בפעולה מכוונת ויתכן שהגנב הבחין בקבוצת התיירים בעת הרכישה ועקב אחריהם. "החלונות מוכהים וישנן מכוניות נוספות שחנו בסמוך ולא נפרצו", הסביר רודריגרז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE