הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: נעצר החשוד בתקיפת חסרי הבית
ראמון אסקובר בן ה-47 הוא החשוד בתקיפה האכזרית של חסרי הבית בלוס אנג'לס שנעצר ע"י המשטרה סמוך לאזור של תקיפה נוספת שבוצעה אתמול והשאירה אדם נוסף מחוסר הכרה

התקדמות משמעותית התרחשה אתמול בחקירה המתפתחת בעניין התקיפות האכזריות והמטרידות של חסרי בית בלוס אנג'לס עם מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה. ראמון אסקובר בן ה-47, שתיעוד שלו פורסם ע"י המשטרה לפני מספר ימים נעצר לאחר מקרה נוסף אתמול בו תקף לפי החשד חסר בית נוסף והשאיר אותו ללא הכרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התקיפה האחרונה לאחריה נעצר החשוד בסנטה מוניקה 


אסקובר חשוד בשני מקרים: תקיפת שלושה אנשים חסרי בית בדאונטאון לוס אנג'לס, שניים מהם מתו מפצעיהם בבית החולים והשלישי עדיין נמצא במצב קריטי ומקרה תקיפה נוסף שהתרחש אתמול בסנטה מוניקה ובו נמצא אדם נוסף מחוסר הכרה לאחר שהוכה באמצעות מחבט בייסבול, בדומה למקרה הראשון. אסקובר נעצר במרחק שני רחובות מהמקום בו התרחשה התקיפה בסנטה מוניקה.

משטרת לוס אנג'לס עדיין לא אישרה עם אסקובר חשוד במקרה דומה בו נמצאה גופתו של חסר בית נוסף, סטיבן קרוז ג'וניור בן ה-39 מתחת למזח בסנטה מוניקה. מלבד זאת, ייתכן ואסקובר מעורב במקרה פלילי נוסף, הפעם מחוץ לגבולות לוס אנג'לס כאשר משטרת יוסטון פרסמה כי הוא מבוקש לחקירה בעניין היעלמותם של שניים מבני משפחתו בטקסס.


החשוד כפי שתועד במצלמות אבטחה בעיר (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


כל הקורבנות בתקיפות הברוטליות הוכו בראש ובכתפיים באמצעות מחבט בייסבול כאשר התוקף אף שדד אותם כאשר גנב את כל מה שמצא בכיסים ובחפצים שלהם. שלושת הקורבנות שמתו כתוצאה מהתקיפות הם גברים אפרו-אמריקנים בגילאי 23, 24 ו-59.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE