הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגש: כך פעלה מועצת העיר כדי לאפשר לנער הסובל מאוטיזם להמשיך לגדל ברווזים
שכנים רבים של משפחת דייק ממישיגן התלוננו שריחות הברווזים גורמים לירידה בערך הבתים והמועצה כבר שלחה קנס כספי למשפחה, אך לאחר שהתברר כי מדובר בחיות למיכה נפשית של דילן בן ה-12, מועצת העיר התגייסה כולה ושינתה 18 חוקים מקומיים כדי לאפשר לו להמשיך בתחביב. אמו: "כל המשפחה שמחה"

הרשויות בעיירה ג'ורג'טאון שבמישיגן נאלצו לשלוח קנס כספי למארק וג'ניפר דייק, שני תושבי המקום, לאחר שהתקבלו מספר תלונות מהשכנים שלהם על כך שבנם מגדל ברווזים בביתם בניגוד לחוק. "הריח הלא נעים שיוצא מהחיות גרם לירידה בערך הבתים באזור", נכתב בתלונה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דילן דייק בן ה-12 ואחד הברווזים שלו (צילום: AP)


בהמשך התברר כי מדובר בדילן בן ה-12, ילד שסובל מאוטיזם והברווזים מהווים חיות למיכה נפשית בו. כאשר ראשי העיירה במערב מישיגן גילו על כך, הם מצאו דרך יצירתית לאפשר לו להמשיך להחזיק בהם. לאחר מאבק ארוך מול השכנים, מועצת העיירה אישרה בשבוע שעבר מדיניות חדשה לפיה יתאפשר למשפחה להמשיך ולגדל את הברווזים על שטחם.


דילן והוריו, מארק וג'ניפר (צילום: AP)


18 חוקים חדשים נכנסו לתוקף היום (שני), יומו הראשון של חודש אוקטובר, והם מגדירים באופן ספציפי כיצד יכול דילן להמשיך לגדל את הברווזים. השכנים אולי לא הכי מרוצים מההחלטה, אך החיוך שעלה על פניו של דילן היה שווה את זה, אם תשאלו את אמו: "כל המשפחה שמחה ואנחנו רוצים להמשיך בחיינו הפשוטים", סיפרה ג'ניפר.


דילן עם שני הברווזים שלו (צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE