הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדיאטה שאחרי החגים: 4 מותגי גלידה טבעוניים ודלי שומן טעימים במיוחד
מתי בפעם האחרונה אכלתם כדור גלידה שמכיל 100 קלוריות בלבד? הנה 4 מותגי הגלידה דלי השומן הטבעוניים והטעימים ביותר שתוכלו למצוא בסופר

תקופת החגים הסתיימה, ואנחנו נשארנו עם כרס גדולה ועוד כמה קילו עודפים בצד. במיוחד בגלל זה ריכזנו עבורכם אתם 4 מותגי הגלידה דלי הקלוריות (והטבעוניים) הטעימים ביותר שקיימים:

1. Halo Top

ב-Halo Top תמצאו גלידות במגוון טעמים. החל מקוקוס, כרמל, שוקולד, בננה, קינמון ומייפל. כולן טבעוניות, וכולן דלות קלוריות. כמה דלות? בין 280-360 קלוריות לכדור, מספר שבהחלט יכול להיכנס לתפריט הדיאטה היומי שלכם מבלי להרוס אותו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Halo Top. מגוון טעמים טבעוניים ודלי קלוריות


2. Arcric Zero

זאת הפעם הראשונה שהמותג המפורסם מציג גלידה טבעונית. החדשות הטובות הן שהגלידה החדשה גם דלת קלוריות. הגלידה החדשה היא בטעם חמאת בוטנים ושוקולד (כמו בסנדוויץ'!) ומכילה רק 320 קלוריות לכדור.

3. So Delicious

המותג הוותיק שחרר לאחרונה טעם חדש, טבעוני ודל קלוריות- שוקולד צ'יפס. זה טעים, זה מרענן, וזה מכיל רק 330 קלוריות לכדור. לא תקחו?


Wink Frozen. 100 קלוריות לכדור


4. Wink Frozen

טוב, פה כבר התעלפנו. חברת הקינוחים מציעה גלידה טבעונית במגוון טעמים, רק ב-100 קלוריות לכדור! איפה עוד שמעתם על גלידה כל כך דלה בקלוריות? וגם הטעמים נפלאים. עוגת שוקולד או קינמון- רק תבחרו. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE