הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקשר בין דגנים מלאים לשילוש הקדוש: טעים, בריא וקל להכנה
אורז חום, קינואה, פסטה מחיטה מלאה וסוגים שונים של לחם חום, הם לא רק מזונות בעלי טעמים נפלאים. הם גם עשירים בשלל יתרונות בריאותיים ויכולים להשתלב בלי בעיה בתפריט הדיאטה השבועי

אם אתם מעוניינים להגדיל את צריכת הדגנים המלאים ולשלב יותר מהם בדיאטה השבועית שלכם, תוכלו לשלב כל אחד משלושת המזונות הבאים וליהנות מטעמים נפלאים ומיתרונות בריאותיים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אורז חום, קינואה ופסטה מלאה. השילוש הקדוש



אורז חום: זהו אחד המזונות הטעימים שיש והוא באמת יכול לשפר את טעמה של כל ארוחה, כתוספת למנה העיקרית. האורז החום מכיל הרבה יותר מרכיבים מזינים מאשר האורז הלבן. בהמשך לכך, הוא אפשרות טובה יותר למי שמעוניינים לשלב יותר ממנו בתפריט השבועי, על מנת להגדיל את צריכת הדגנים המלאים.

קינואה: היא צברה פופולריות ברחבי העולם כולו, כחלק מקטגוריית הדגנים המלאים. היא עשירה בחלבון שלם, היא טעימה וקלה להכנה. מומלץ לשלב אותה בארוחות הבוקר, על תקן דגני בוקר או כמנת תוספת. היא יכולה לשמש אלטרנטיבה נהדרת לאורז ומשתלבת נהדר כמנה נוספת בארוחות ערב. 


עשירים בחלבון, קלים להכנה



פסטה מחיטה מלאה או לחם חום: כדאי לשקול לשלב בתפריט התזונה השבועי פסטה מחיטה מלאה וסוגי לחם שונים מחיטה מלאה. מדובר באפשרויות טובות יותר בהשוואה לפסטה הרגילה והמעודנת או לחלופות הקיימות על המדפים ללחם לבן. האפשרויות האחרונות מכילות כמות קלוריות גבוהה יותר ועם פחות יתרונות בריאותיים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE