הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה מטקסס תובעת את פייסבוק בגין עידוד לסחר בנשים
האישה שהייתה קורבן לאירוע תקיפה בידי גבר שהכירה ברשת החברתית לפני מספר שנים טוענת כי ראשי פייסבוק יודעים על ניסיונות לסחור בנשים וקטינים למטרות מין אך לא עושים כלום בנדון

אישה מטקסס, שביקשה להזדהות בשם ג'יין דו, הגישה תביעה נגד פייסבוק בטענה כי ראשי החברה מאפשרים סחר בנשים בקטינים ברשת החברתית בכך שיודעים כי זה קורה, אך לא עושים כלום בנדון. האישה הגישה את התביעה בשל אירוע תקיפה מינית קשה שחוותה ב-2012 כאשר הייתה בת 15.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האישה טוענת שבפייסבוק יכלו למנוע את התקיפה שעברה (ארכיון: רויטרס)


האישה הכירה סרסור דרך הפייסבוק שהשתמש בזהות בדויה והציג עצמו כחבר משותף של כמה מחבריה כאשר התביעה הציגה הודעות בין השניים בפייסבוק בהן ניסה הסרסור לפתות את האישה להיפגש עימו. בסופו של דבר השניים אכן נפגשו והסרסור אנס את האישה שכמובן אז הייתה רק נערה, הכה אותה באכזריות וצילם תמונות שלה אותן פרסם באתר המיועד להציע נשים למטרות מין.

התביעה טוענת כי פייסבוק לא עשתה מספיק כדי לוודא את זהות התוקף שהייתה מזויפת לפי התובעים ושהקורבן לא הוזהרה בכך שסוחרי נשים פועלים ברשת החברתית. האתר אליו ביקש התוקף להעלות את תמונותיה של "ג'יין דו", אתר בשם "Backpage" שגם אנשיו הם חלק מהנתבעים בתיק, נסגר ע"י הרשויות בתחילת השנה לאחר שפעילותו נחשפה בחקירה של משרד המשפטים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE