הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איביי מאשימה: אמזון "גנבה" מאיתנו סוחרים
קרב ראש בראש בין שתי ענקיות הסחר המקוון לאחר שאיביי טוענת שאמזון פיתתה את סוחריה בצורה "לא חוקית". על פי טענה החברה, מאות הודעות נשלחו לסוחרים ובהם רמזים שכדאי להם לעבור לפלטפורמה של אמזון. מכתב הפסקת פעילות לצמיתות נשלחה בטענה שאמזון הפרה את החוק בקליפורניה

המתיחות גוברת בין שתי ענקיות הסחר המקוון, לאחר שהבוקר (רביעי) האשימה איביי את אמזון ב"גניבת סוחריה בצורה לא חוקית ובעייתית". על פי החשד, עובדי אמזון עושים שימוש במערכת ההודעות של הסוחרים כדי למשוך אותם אליהם. מאחר וזה קורה כבר כמה שנים ובמקומות רבים, מוקדם יותר השבוע שלחה איביי מכתב הפסקת פעילות לצמיתות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איביי נגד אמזון ובעליה, ג'ף בזוס (צילום: Shutterstock / טוויטר)


"מצאנו תרמית לא חוקית ובעייתית מצדה של אמזון שנועדה למשוך את הסוחרים מהפלטפורמה של איביי אל הפלטפורמה של אמזון. דרשנו מאמזון לסיים את הפעילות הלא חוקית שלה ונפעל כפי שנדרש כדי להגן על איביי", כלשון ההודעה שפורסמה הבוקר. עוד נטען ע"י איביי כי נמצאו מאות הודעות בהן עובדי אמזון עושים הכל כדי לעקוף את מערכת ניטור ההודעות. למשל, הם הציעו לסוחרים ליצור איתם קשר מחוץ לאינטנרט, או לחילופין הם הוסיפו אות לכתובת האימייל כדי שלא יבחינו שמדובר בכתובת של אמזון.

יצירת הקשר, על פי איביי, מהווה הפרה של חוקי הנגישות למידע מקוון של קליפורניה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE