הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תג מחיר של מעל מיליון דולר: נמכר בקבוק הוויסקי היקר בעולם‎
רק לפני חודשים בודדים שילם אספן פרטי מיפן 1.06 מיליון דולר כדי לרכוש את אותו הבקבוק, אך השבוע הוא הסכים לעלות את הצעתו ולשלם את סכום השיא בעבור בקבוק נוסף. זהותו לא נחשפה, מומחה לוויסקי מסביר: "בקבוק מסוג זה הוא פריט אספנות בגלל הנדירות שלו"

אחד מבקבוקי הוויסקי המבוקשים ביותר בעולם, Macallan Valerio Adami 1926 בן שישים שנה, נמכר השבוע בעבור מחיר של 1.1 מיליון דולר, חודשים בודדים לאחר שבקבוק זהה נמכר בעבור 1.06 מיליון דולר. הזוכה המאושר בשני המקרים הללו הוא אספן פרטי מיפן, אך זהותו לא ידועה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבקבוק המדובר, רגע לפני המכירה הפומבית (צילום: סוכנות הידיעות PA)


"בקבוקי וויסקי מסוג זה הם פריטי אספנות בגלל הנדירות שלהם, ואין באמת ציפייה שמישהו ישתה אותם", אמר השבוע מרטין גרין, מומחה לוויסקי בחברת מכירות פומביות "בונהאמס". עוד סיפר כי בקבוק ספציפי זה נחשב ל"רולס רויס של משקאות הוויסקי".


הבקבוק המדובר, רגע לפני המכירה הפומבית (צילום: סוכנות הידיעות PA)


רק 24 בקבוקים מהוויסקי יוצרו בשנת 1986, וכל בקבוק עוצב בצורה ייחודית ע"י האמן האיטלקי אדמי, כמו גם האמן פיטר בלייק אשר עיצב את עטיפת האלבום "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" של להקת הביטלס. לא ברור כמה בקבוקים נשארו, שכן אחד הושמד במהלך רעידת אדמה ביפן בשנת 2011 ולפחות אחד מהם נפתח ובעליו שתו אותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE