הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גאות אדומה" בפלורידה: הסכנה טרם חלפה במלואה, דגים מתים נסחפים אל קו החוף
למרות ההודעה שהרחצה בטוחה במספר חופים, הסכנה לא חלפה לחלוטין ותוצאות בדיקה שנלקחה אתמול הראו כי התופעה שמרעילה את המים וצובעת אותם באדום עדיין קיימת. בימים האחרונים נסחפו מספר דגים וחיות ים אחרות אל החוף. הרשויות מפצירות במבלים בחוף הים לשים לב לדגלים שמוצבים במקום

חופי רחצה רבים במחוז מיאמי-דייד נשארו סגורים גם היום (חמישי) לאחר שתוצאות הבדיקה של מי האוקיינוס הראו שישנה "גאות אדומה", תופעה שמרעילה את המים וצובעת אותם באדום. את הבדיקות לקחו מארבע נקודות שונות לאורך קו החוף, ובכולם נרשמה כמות מדאיגה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תחש נהרות ודגים מתים נשטפים אל החוף בפלורידה (צילום: גטי)


דגלים אדומים הוצבו לאורך קו החוף בסמוך לחוף "סאני איילס", אך בחופי מיאמי לא נמצאו סימנים לגאות האדומה ועל כן הם נשארו פתוחים. עם זאת, הרשויות לא ממליצות לאנשים עם בעיות נשימה להגיע לחוף הים בימים הקרובים בשל הגאות.

לקראת סוף השבוע, הרשויות מפצירות בתושבים אשר רוצים להגיע לבלות בחוף הים לבדוק קודם לכן את המצב, ובכל מקרה להיות מודעים לדגלים שמוצבים ולמשמעות שלהם. "אנו נוקטים בצעדים שאמורים להבטיח שתושבים ואורחים לא יושפעו בזמן שנמשיך לבדוק את המים. נמשיך להתייעץ עם משרד הדיג וחיות הבר של פלורידה ונפעל בהתאם להוראות שלהם", צייץ קרלוס חימנס, ראש עיריית מיאמי-דייד.

מאז החלה הגאות האדומה, נרשמו מספר מקרים בהם גופות של דגים וחיות אחרות נשטפו אל החוף, לרבות תחש נהרות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE