הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כזו חופשה בדיוק אתם צריכים: ההפלגות הכשרות שיאפשרו לכם לעשות הכל בלי להתפשר על כלום
לא תאמינו כמה תוכלו להתפנק בהפלגות של חברת Bahamas Kosher Cruise, שייקחו אתכם אל הנופים המרהיבים של איי בהאמה בלי לוותר על המסורת היהודית ומנהגי הדת, כולל ארוחות גורמה בכשרות גלאט, קבלת שבת עם משמעות והרצאות מאת רבנים מכובדים

ההצעה הבאה תיקח אתכם אל איי בהאמה על ספינה מפוארת, בחופשה שתאפשר לכם לעשות כל מה שתרצו או לא לעשות כלום, בלי להתפשר על תנאי הכשרות, שמירת השבת ושאר מנהגי המסורת. מעבר למסע השיט עצמו, תוכלו ליהנות משלל פעילויות מרגשות, משירות ברמה בינלאומית ומרגעים מתוקים שיישארו אתכם לנצח. לכאורה, נראה שמדובר בעוד אחת מהאפשרויות לחופשת הפלגה. אך בפועל מדובר בחוויה יוצאת דופן ומלאת משמעות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת הספינות הפופולריות להפלגות הכשרות של החברה, Celebration

האחראי על ההפלגות הכשרות בחברת Bahamas Paradise, מנכ"ל חברת Bahamas Kosher Cruise גיל עובדיה, מסביר מה מיוחד כל כך בהפלגות שהחברה שלו מפעילה: "המסע הזה לא מסתכם בהפלגת תיירות בלבד. מדובר בהפסקה מחיי היומיום; הפסקה לשני לילות באמצע השבוע או בסופו. הנוסעים עולים אל הספינה המפוארת כקבוצה ומוקצים להם שטחים פרטיים ותנאים מיוחדים בכל מקום על הספינה ולאורך כל המסע: החל בסיפון פרטי למסיבת ברביקיו, דרך בית הכנסת הפרטי וכלה בצוות שמלווה אך ורק את הקבוצה שלנו על הספינה ומעניק לכל אחד יחס אישי ומועדף ברמה של VIP. כך האורחים שלנו נהנים מחופשה בתנאים של מחלקה ראשונה, אך במחיר של מחלקת תיירים.

תפריט ההפלגות שמציעה החברה מכוון לקהלי יעד שונים מקרב הקהילה היהודית של ארצות הברית. המטרה היא לאפשר לנוסעים ליהנות מהשילוב שבין חופשה מיוחדת, עם הנופים המרהיבים של האוקיאנוס ואיי הבהאמה, לבין השמירה על המסורת היהודית ומנהגי הדת. החברה מציעה הפלגות נושא שונות, כגון הפלגות קצרות לסופי שבוע, הפלגות חגים, הפלגות למשפחות עם ילדים, הפלגות לפנויים ופנויות, הפלגות לגילאי 50 ומעלה, הפלגות לקבוצות מאורגנות, הפלגות שמשלבות פעילויות בנקודות שונות על היבשה וכאלה שמלוות בהרצאות בנושאי היסטוריה ותרבות יהודית, אותן מעבירים רבנים מכובדים.

כך יוצרים זיכרונות מופלאים
נראה שכל אחד מהמשתתפים יכול למצוא משהו על הסיפון, שיהפוך את המסע לחוויה בלתי נשכחת. אם אתם חושבים שההפלגות האלה הן הפתרון המושלם עבור מי שמעוניינים ליהנות מחופשה רגועה יותר, אתם כנראה צודקים. המצטרפים להפלגה נהנים מנוחות אופטימלית, משום שהיא חוסכת את הצורך לעלות על הטיסה הבאה במהלך נסיעה מיעד אחד למשנהו, לעבור בין בתי מלון, לארוז ולפרוק מזוודות ותיקים, והכי חשוב, לחפש מקומות בהם מגישים אוכל כשר או מניין בבתי כנסת בכל מקום בו מטיילים.

לא תצטרכו לחפש מה לאכול בחופשה הבאה שלכם 

עובדיה: "הפעילות של החברה החלה כפרויקט שבחרתי לקחת על עצמי, במטרה לספק לקהילה היהודית של שומרי המסורת בארצות הברית אפשרות ליהנות מחופשה אמתית. רבים מבני הקהילה לא אוהבים את העובדה שהם צריכים לעלות על ספינה או להגיע לבית מלון ולהתרוצץ על מנת למצוא מה ואיך לאכול ברמת הכשרות הדרושה או להיסחב עם כלים או ואוכל מהבית. ישנן ספינות בהן מספקים את הכשרות הדרושה, אך המחיר גבוה מאוד. בהמשך לכך, המטרה שלנו היא לספק לאנשים אפשרות ליהנות במחיר אטרקטיבי, כשהמרכיב של הרווח חשוב עבורי פחות מאשר מתן שירות ברמה גבוהה ותחושת הנאה לאנשים".

אך החזון של עובדיה לא מסתכם בכך. יש לו מטרה רחבה ומבורכת יותר. הוא מעוניין להציע את ההפלגות לארגונים, למוסדות ולבתי ספר בקהילה היהודית: "המטרה שלי היא לספק הפלגות כשרות 'הכל כלול' במחיר שווה לכל נפש, לא רק לאנשים פרטיים שמצטרפים לקבוצות שלנו. אלא גם לכל בתי הספר היהודים ולכל המוסדות היהודיים שפועלים בקהילה, כגון ויצ"ו, ארגונים שונים שתומכים באנשים מבוגרים, ארגונים שתומכים בילדים חולים וכולי".


הכל בדרגת כשרות גלאט בהשגחת ORB 


הנוסעים בהפלגה נהנים מתשעה מפלסי סיפון ומהטרקלינים המפוארים, המוקפים בכחול הבוהק של האוקיאנוס. על הספינה, שמאכלסת 1,900 אנשים, יש 650 חדרים מעוצבים, שמאפשרים להם להתעורר מדי בוקר לנוף מרהיב של ים וחופים אייקוניים. על הסיפון הם יכולים ליהנות גם מטיפולי ספא, סאונה, ג'קוזי, טיפולי יופי ויש אפילו בית חולים קטן לשעת הצורך.

צוות מתכנני החופשות המקצועי של החברה בוחר בקפידה את מסלולי ההפלגות, את הסיורים ואת אפשרויות הטיול באזורים בהם עוגנת הספינה, את הטעמים ואת רמת השירות לאורך כל הדרך, תוך התאמה לתאריכים המתאימים על פי לוח השנה היהודי. כמו כן, ניתנת תשומת לב רבה גם לבניית תפריט הארוחות המוגשות בכל הפלגה. כך, זוכים הנוסעים להתנסות בטעמים שונים ממטבחים שונים ברחבי העולם ומשפע אפשרויות, כשהכל מוגש בדרגת כשרות גלאט. עובדיה מסביר, שמדובר בכשרות של Orthodox Rabbinical Board, שחולשת על כל ארצות הברית ונותנת השגחה מיוחדת להפלגות הכשרות שמפעילה החברה.

בהמשך לתכנון המדוקדק, הנוסעים המצטרפים להפלגות של החברה יכולים להישען לאחור ולהירגע בלי לדאוג לדבר, פרט להנאה האישית שלהם: בין אם הם בוחרים לצפות באחד המופעים בסגנון לאס וגאס ובין אם הם בוחרים ליהנות במסיבה על רחבת הריקודים; האפשרויות לכייף, להתפנק וליצור זיכרונות מופלאים, הן בלתי מוגבלות.

הצטרפו לאחת ממסיבות הריקודים 

ידוע שהאורחים בהפלגות שלכם מרגישים כמו בבית. במה זה בא לידי ביטוי?
"זה בא לידי ביטוי ביחס ובשירות שאנחנו מעניקים. צוות העובדים, הרב מעוז יצחקוב ואני נמצאים איתם לאורך כל הדרך ומתרוצצים סביבם כל הזמן, על מנת לתת מענה לכל הצרכים שלהם החל בשקית תה וכלה בבקשות לקיים שיעור תורה. בהמשך לאווירה הזו שאנו יוצרים, כל התגובות שאנו מקבלים אוהדות ומתלהבות, וכולם מרגישים שהם מקבלים יחס ברמה של חמישה כוכבים".

מאילו פעילויות ואטרקציות נהנים הילדים?
"על הסיפון יש שלושה אזורי משחקים לילדים, עם בייביסיטר צמוד כל הזמן. אזורי המשחקים פועלים עד השעה 11 בלילה, כשרבים מההורים משאירים את הילדים לשחק ונהנים מזמן איכות יחד. בהפלגות מיוחדות אנו מציעים גם מופעים שונים, כגון מופע קסמים, מופע ליצנים וכולי".

דגש על תרבות יהודית
פרט לדגש שניתן על ארוחות משובחות וחטיפים בדרגת כשרות גלאט, ההפלגות כוללות גם קידוש וארוחת ערב שבת, חוויית שבת משמעותית בלב ים, מניין על בסיס יומי בתפילות לאורך כל היום, צוות שכולל משגיחי כשרות, הרצאות מעוררות השראה ופעילויות שונות, המדגישות את התרבות היהודית וההיסטוריה של העם היהודי.

מתפללים ומשתתפים בשיעורי תורה בבית הכנסת הפרטי שעל הסיפון


הפלגות גם לפנויים ולפנויות
מסתבר שההפלגות לפנויים ולפנויות הן הצלחה אמתית והתגובות נותנות לעובדיה הרבה כוח ומוטיבציה להמשיך בפועלו: "בשבוע שעבר קיבלתי הזמנה לחתונה שצפויה להתקיים בעוד יומיים, מבני זוג שהכירו במהלך הפלגה שלנו. הם צפויים להתחתן בבית הכנסת בו פעיל הרב שעשה את השידוך על הספינה. לפני חג סוכות, הרב שמע מזוג אחר שנפגש בהפלגה שלנו, שהם עדיין בקשר והם מתכננים להתחתן בישראל בחנוכה".

אילו תגובות אתה מקבל מהנוסעים שמשתתפים בהפלגות לפנויים ולפנויות?
"רבים שמתעניינים בהפלגה שואלים כמה נשים מגיעות או כמה גברים מגיעים, באילו גילאים מדובר וכולי. הם לא רוצים לבזבז את הזמן. הרב מעוז ואני משיבים להם תמיד, שאי אפשר לדעת באמת היכן יופיע הזיווג. בהמשך לכך, אנו ממליצים להם להגיע ולהשתתף בחוויה, לשמור על ראש פתוח וליהנות. המטרה היא לבלות שבת ביחד, בשביל הכיף. להכיר אנשים ואם נוצר זיווג, הרווחנו. במקרה הגרוע, נהנים מחופשת הפלגה על ספינה מפוארת. אחרי שאנשים חווים את החוויה הזו, הם מבקשים שנעדכן אותם על הפלגות נוספות, על מנת שיוכלו להצטרף שוב בהמשך".

נהנים במסיבת הברביקיו

נכון להיום, ההפלגה הבאה לפנויים פנויות תמשך יומיים והיא צפויה לצאת מפאלם ביץ', שבפלורידה, אל הגרנד בהאמה איילנד ב-2 בנובמבר, בליווי הרב מעוז יצחקוב. ההפלגה כוללת תכנית קבלת שבת עם ארוחת ערב שבת בת חמש מנות, ארוחות בדרגת כשרות גלאט לאורך כל ההפלגה, הרצאות מאת רבנים מכל העולם, מפגשים עם פנויים ופנויות, מסיבת ברביקיו במוצאי שבת והפתעות נוספות.

פרט להפלגות שיוצאות בפסח, המחיר לאדם בחדר זוגי הוא 495 דולר, כולל שדרוג לחדר עם נוף לים, ארוחות, שתיה, מסים, עמלות ותשרים.

אתר: http://kosherbahamascruise.com/
פייסבוק: https://www.facebook.com/Kosher-Bahamas-Cruises-159671898059540/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE