הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיסיסיפי: תלמידי תיכון העלו הצגה במהלכה כיוונו נשק ל"שוטרים"
המדינה סוערת מאחר והטיימינג רגיש: פחות משבועיים לאחר ששני שוטרים קיפחו את חייהם במהלך תפקידם. מנהל הלהקה הושעה מתפקידו

להקת תיכון מהעיר ג'קסון במיסיסיפי נמצאת תחת ביקורת קשה בשל הופעה שהעלתה, במהלכה דמויות שוטרים מאוימות בנשק, פחות משבועיים לאחר ששני שוטרים נהרגו במהלך תפקידם בברוקהייבן, באותה המדינה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תלמידים שיחקו שוטרים כנועים. אילוסטרציה (צילום: shutterstock.com)


תמונות מההופעה שהופצו ברשת, מראות את תלמידי בית הספר פורסט היל מכוונים רובי סער על תלמידים הלובשים אפודים, כשהם שוכבים על המגרש וידיים כלפי מעלה, בתנועת כניעה. הדבר נקלח כביכול מסצנה מסרט בכיכובו של דנזל וושינגטון, אך בתאריך 29 בספטמבר שני שוטרים שהיו בפטרול, ג'יימס ווייט בן ה-35 , ו-זאק מואק בן ה-31, נהרגו כשהגיבו לקריאה לגבי יריות בבית. הלוויותיהם נערכו ברביעי וחמישי האחרונים.

"זה לא מקובל בחברה מתורבתת. מישהו צריך להיות אחראי", צייץ על כך ג'ורג' פיל בראיינט, חבר בית הנבחרים של מיסיסיפי. המחלקה לביטחון הציבור במיסיסיפי פרסמה הודעה לתקשורת בה נכתב כי "אנחנו מוטרדים מאוד מהנהגת בית הספר, המאפשרת ללהקה להציג אלימות נגד החוק בתיכון".

מנהל הלהקה של בית הספר פורסט היל הוצא לחופשה ללא תשלום, בהמתנה לחקירה של הפיקוח במחוז אליו שייך בית הספר. צ'וקואה אנטר לומומובה, ראש עיריית ג'קסון, פרסם כי "אני מציע חרטה כנה ביותר לקהילת ברוקהייבן בשל חוסר הרגישות שנראתה במופע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE