הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדי רשות הדואר נגד ההפרטה: מחאה תיפתח היום ב-140 ערים
חודשים בודדים לאחר שהנשיא טראמפ הקים צוות מיוחד שיבחן את התוכנית העסקית של רשות הדואר, היום עובדים רבים ברחבי המדינה יפתחו במחאה תחת הסלוגן "רשות הדואר אינה למכירה". נשיא אגודת העובדים: "חברות פרטיות יפשטו על אחד המשאבים החשובים של האזרחים"

על רקע הרצון של הנשיא טראמפ להפריט את רשות הדואר (USPS), רבים מעובדיה צפויים לפתוח במחאה ברחבי המדינה תחת הסלוגן "רשות הדואר אינה למכירה". על פי הדיווח, עובדי הרשות יחלו במחאה בלפחות 140 ערים, לרבות שיקגו, פילדפיה ו-וושינגטון די. סי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשות הדואר (צילום: Shutterstock)


"חברות פרטיות יפשטו על אחד המשאבים החשובים של האזרחים, רשות הדואר, אשר רק גדלה בערכה בשל העלייה במסחר המקוון. אותן חברות יעלו מחירים, ינטשו אזורים כפריים שאינם רווחים וישאירו תושבים רבים ללא מענה", כתב מארק דימונדסטייין, נשיא אגודת עובדי רשות הדואר אשר עומדת מאחורי המחאה ומייצגת כ-200 אלף עובדי הרשות ברחבי המדינה.

כזכור, מוקדם יותר השנה הנשיא טראמפ חתם על צו נשיאותי כדי להקים צוות שיבחן את הנתונים הפיננסים של רשות הדואר ואף יציע תוכניות עסקיות חלופיות. המסקנות של הצוות היו אמורים להגיע לנשיא בחוד אוגוסט האחרון, אך לא ידוע אם אכן קרה ובשלב זה לא פורסם ולו מסקנה אחת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE