הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדום-לבן: אם תפספסו את זה עכשיו תיאלצו להמתין שנה שלמה לשובה של העונה היפה
איפה ומתי תמצאו את המראות המרהיבים של עלי הסתיו האדומים על רקע הרים מושלגים? לדברי המומחים צאו ממש עכשיו לאזור Sierra, קליפורניה

זה קורה ממש עכשיו ומי שיפספסו את זה יאלצו להמתין עד לשנה הבאה: צבעי הסתיו השתלטו על העצים באזור Sierra, שבקליפורניה, ומצפים אותם בגווני אש. ברקע אפשר לראות את ההרים הגבוהים המצופים בשלג לבן-לבן, שמציג קדימון לעונה הבאה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם תפספסו את זה עכשיו, תיאלצו להמתין שנה שלמה

פלטת הצבעים שמציג הסתיו בקליפורניה נראית במלוא הדרה השבוע. אמצע חודש אוקטובר הוא הזמן האידאלי עבור אוהבי העלים הצבעוניים, שמוזמנים לאזור על מנת ליהנות מתפארתו של הטבע. האדום והזהוב ימשיכו לככב בצמרות העצים עד סוף החודש וירשמו שיא בשבוע הבא, בעיקר באזורים שגובהם נמוך מ-9,000 פיט.

הצבעים המופלאים תמיד מקדימים להופיע באזור קניון Bishop Creek, ומדיווחים של אוהבי עלים צבעוניים עולה, שבימים האחרונים נראה באזור נוף פנטסטי. המראות יכולים להיות מרהיבים יותר רק כשמתווסף להם השלג הלבן שהופיע בקצוות ההרים של מזרח Sierra, המתנשאים לגובה של למעלה מ-10,000 פיט.

מה דעתכם על חופשה כזו כבר בסוף השבוע הקרוב?

בנוסף, מדווחים אוהבים העלים הצבעוניים, כי מי שמעוניינים ליהנות מהמראות יכולים לצאת לנסיעה לאורך כביש Tioga עד לכביש 395 שעובר את Mammoth וממשיך אל תוך אגם June. גם באזור אגמי וירג'יניה, Upper Rock Creek, Sonora Pass, Tioga Pass, McGee Canyon, אגם Parker ו-Lundy Canyon, אפשר למצוא את הצבעים הנכספים, במהלך השבוע הקרוב ובזה שאחריו.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE