הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
והימים, ימי ראשית הפאמפקין: כשכל פינה בקליפורניה צבועה כתום זה סימן שאתם יכולים ליהנות
ההצעות הבאות מציגות אפשרות לקטוף את הדלעת האהובה עליכם הישר מן השדה, ליהנות מסיידר תפוחים וממטעמי סתיו נוספים, לבקר חיות באסם, לצאת לטיול על משאית שחת, לכייף עם מתקנים מתנפחים, משחקים וכדור פורח

לא משנה איזו פעילות מועדפת עליכם, גילוף דלעת או הכנת פאי, אתם חייבים להצטייד בדלעת אחת לפחות על מנת להיכנס לרוח ה-Halloween ועונת הסתיו. שלוש ההצעות הבאות מציגות מקומות בהם תוכלו ליהנות מהכתום, המתוק החמוד הזה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איפה תבחרו לבלות את חגיגות העונה הכתומה?

אם תגיעו לאירועי Pumpkin Nights, בפומונה, שבקליפורניה, עד ה-4 בנובמבר, תוכלו ליהנות מעיצוב פסלי דלעת. אך גם מאפשרות לרכוש דלועים, מתוך שדה ענקי שיוצרים במקום עם יותר מ-3,000 דלועים מגולפים ומוארים.

בין הפעילויות שמציעים במקום, גם חיפוש האוצר בין הדלועים המגולפים, צפייה בסרטנים, הפתעות עונתיות ועוד אטרקציות ב-Pumpkin Central. מחיר: 12 עד 40 דולר. כתובת: Pumpkin Nights, 1101 W. McKinley Ave., Pomona. אתר: pumpkinnights.com/los-angeles.

במתחם של Pumpkin Patch, כחצי שעה נסיעה מפורטלנד, שבאורגון, תוכלו ליהנות מטיולים על ערמות שחת, לנווט במבוך שחת, לבקר את החיות באסם, לבחור מזכרת לפני שתיהנו מתפוחים טבולים בקרמל, בבית הקפה. זאת, פרט לדלועים, שלצדן אפשר למצוא גם סלק, דלעת חורף, אגסים ועוד תוצרת חקלאית משובחת. הכניסה חופשית. כתובת: 16511 N.W. Gillihan Road, Portland. אתר:  thepumpkinpatch.com.

כתום בכל מקום. חגיגות עונת הסתיו ו-Halloween

באזור דרום קליפורניה, תמצאו את חוות Bush-N-Vine. זה המקום לבלות בו את השבתות אם אתם מגיעים ליורק עד ה-31 באוקטובר. עלו משאית השחת בכניסה וצאו לנסיעה אל עבר מטעי הדלועים הכתומים. שם תוכלו לקטוף את הדלעת המועדפת עליכם הישר מן השדה.

התכנית כוללת הנאות נוספות עם סיידר תפוחים, מתקנים מתנפחים, משחקים, כדור פורח, משאיות אוכל ומוזיקה שמנגנת להקה חיה. את ארוחת הצהריים אפשר לגמוז ליד שולחנות הפיקניק. מחיר: 5 דולרים. כתובת: Bush-N-Vine, 1650 Filbert Highway, York. אתר: bushnvinefarm.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE