הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רחוב פרמונט בסן פרנסיסקו ייסגר לתנועה בשל תיקון ליקויים בתחנת התחבורה הציבורית החדשה
שישה וחצי שבועות הספיק לפעול מבנה ההסעות בעיר עד שהוחלט לסגור אותו. הסיבה: שתי קורות פגומות עם סדקים התגלו על ידי העובדים, מה שחייב לשפץ את המקום ולצורך כך - לסגור את הרחוב שבחוץ למעבר. ההנחה כי העבודות יסתיימו בתחילת השבוע

רחוב פרמונט בסן פרנסיסקו יישאר סגור עד יום רביעי, בשל עבודות בתחנת התחבורה הציבורית החדשה לאחר שהתגלו סדקים בשתי קורות פלדה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרחוב נסגר בשל שתי קורות פגומות. מבנה התחבורה הציבורית (צילום: AP Photo/Eric Risberg)


המבנה, שבנייתו עלתה 2.2 מיליארדי דולרים, נסגר בתאריך 25 בספטמבר, שישה וחצי שבועות בלבד לאחר שנפתח בתום עשור של בנייה במרכז העיר. הרשויות סגרו אותו לאחר שעובדי התקנת לוחות התקרה גילו סדק בקורת תמיכה מבנית.

הקורה, הנמצאת בקומה השלישית של הבניין, תומכת במרפסת הגג שמעליה ובסיפון האוטובוס שתחתיה, ברחוב פרמונט. בדיקות עוקבות חשפו סדק נוסף בקורה הסמוכה. עם זאת העבודה ברחוב עצמו הושלמה. מערכת השילוח המורכבת, הנפרסת על כל ארבעת מפלסי הבניין, כולל החלקים התחתונים שלו, נמשכת זמן רב מהצפוי ומקווים שתסתיים בתחילת השבוע הבא.

"חשוב שתהיה לנו מערכת שימור חזקה ביותר, שתבטיח שכל המקומות במעבר יהיו בטוחים ומאובטחים", אמר מארק זבאנה, מנכ"ל רשות Transbay Joint Powers . "למרבה הצער זה מחייב אותנו לשמור את הרחוב סגור עד השלמת העבודה. נפתח אותו מחדש ברגע שיתאפשר ואנו מתנצלים על אי הנוחות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE