הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התשובה של אפל לספוטיפיי
ענקית הטכנולוגיה רכשה את הסטארט אפ המוזיקלי "Asaii" במטרה להתחרות עם ספוטיפיי בשוק האמנים הקטנים איתם הם מתכוונים לעבוד באופן ישיר כדי להעניק אפשרויות בחירה נוספות למשתמשי אפל

התחרות בין אפל או יותר נכון אפל מיוזיק לחברת ספוטיפיי (Spotify), המספקות את שני שירותי המוזיקה הגדולים בעולם היא לא עניין חדש והיום עשתה אפל את המהלך האחרון בתחרות הזו עם רכישת הסטארט אפ המוזיקלי "Asaii" בניסיון לרחיב את המלצות המוזיקה עבור המשתמשים שלהם, כך דיווח אתר "אקסיוס" (Axios).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באפל מנסים לתקוע יתד חזקה יותר בתחום המוזיקה ולהעניק תשובה הולמת לשירותים שספוטיפיי מציעה (ארכיון: revoseek)


"Asaii" היא חברת סטראט אפ לניתוח מוזיקלי העובדת עם אמנים קטנים במטרה לקדם את הכישרונות שנשארים בדרך כלל בשוליים ולייצר פלטפורמה שתבחר את השירים המושמעים בה על בסיס כישרון ולא תהיה "כמו תחנות הרדיו המשמיעות את אותם שירים שוב ושוב", כפי שנכתב באתר החברה.

לפי אתר "אקסיוס" העסקה מוערכת בסכום הקרוב ל-100 מיליון דולר והיא אמורה לסייע לאפל בתחרות מול ספוטיפיי בכל הקשור לעבודה עם אמנים פחות מוכרים וחברות תקליטים קטנות.


הסטארט אפ המוזיקלי נרכש ע"י אפל בקצת פחות מ-100 מיליון דולר (musically)


הרכישה הזו מגיעה רק כחודש לאחר רכישה נוספת של אפל בתחום המוזיקה כאשר ענקית הטכנולוגיה צירפה אליה את שאזאם (Shazam), האפליקציה המוכרת לזיהוי שירים כעוד מהלך הנעשה בניסיון לשפר את עמדתה של אפל בתחום מול ספוטיפיי שעדיין נחשבת לחברה המובילה לשירותי מוזיקה ברשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE