הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האיחוד האירופי: רוצים שיחות על המסחר עם ארה"ב, אך וושינגטון לא מראה נכונות
נציבת המסחר באיחוד אמרה כי אירופה רוצה לפתוח את עניין ייבוא המוצרים התעשייתיים לשולחן הדיונים. בינתיים, גירעון הסחר האמריקני ממשיך לעלות

נציבת המסחר של האיחוד האירופי אמרה היום (רביעי) כי אירופה פתחה בשיחות עם ארצות הברית על מכסי המגן שמוטלים על סחורה מיובאת, אך עד כה וושינגטון לא הביעה עניין רציני בנושא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האמריקנים לא ששים לפתוח בשיחות. מכולות של מוצרים מיובאים


הנציבה ססיליה מאלמסטורם אמרה כי היא מקבלת בברכה את הודעת נציגות הסחר האמריקנית שפורסמה אמש, ולפיה וושינגטון מתכוונת לפתוח בשיחות מסחר עם האיחוד האירופי ועם הממלכה הבריטית.

"עדיין לא התחלנו במשא ומתן", אמר מאלמסטורם לעיתונאים, "אנחנו מוכנים לפתוח בהליכים על הנושא הצר של מוצרים תעשייתיים, אך עד כה ארצות הברית לא הראתה נכונות גבוהה".

לפני כחודש פורסם כי גירעון הסחר של ארצות הברית ממשיך לגדול בחודש יולי. הגירעון עם סין ועם האיחוד האירופי אף הגיע לרמה הגבוהה ביותר מאז ומעולם.

הגירעון, שהוא למעשה ההפרש בין עלות המוצרים המיובאים לבין עלות המוצרים המיוצאים, עלה מ-45.7 מיליארד דולר בחודש יוני ל-50.1 מיליארד דולר במהלך חודש יולי. סך הייצוא אף נפגע, באחוז בודד, והוא נעמד על 211.1 מיליארד דולר. עלייה של 0.9% נרשמה במוצרי המיובאים, שהגיעו לסך 261.2 מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE