הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת חבילות הנפץ: החוקרים סבורים שאותרה המדינה ממנה נשלחו
למרות העובדה שמדובר בשלב מאוד ראשוני בחקירה, כבר עתה ברור כי רוב, אם לא כל חבילות הנפץ, הגיעו מפלורידה, כך מסר גורם המשותף לחקירה לעיתון ה"וול סטריט ג'ורנל". על כל החבילות נרשמה כתובתה של חברת קונגרס יהודייה ודמוקרטית מפלורידה ככתובת המוען

החקירה הגדולה והמשותפת בין מספר רשויות אכיפת חוק אודות פרשת חבילות הנפץ מתמקדת כעת בפלורידה, וזאת מכיוון שישנו חשד שאותן חבילות נשלחו ממדינת השמש הזורחת. לפחות חלק מעשר החבילות שנשלחו הגיעו מהמדינה, כך דיווח ה"וול סטריט גו'רנל" מוקדם יותר היום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משטרת ניו יורק פועלת כדי לטפל בחבילת הנפץ שנשלחה ל-CNN, השבוע במנהטן (צילום: AP)


"נראה שרובם, אם לא כולם, הגיעו מפלורידה באמצעות הדואר", סיפר גורם המעורה בחקירה. כזכור, חבילות נשלחו אל הנשיא לשעבר, ברק אובמה, סגנו דאז, ג'ו ביידן, ומזכירת המדינה לשעבר ומי שהייתה יריבתו של הנשיא טראמפ בבחירות 2016, הילארי קלינטון. חבילות נוספות הגיעו למקסין ווטרס (חברת קונגרס דמוקרטית המייצגת את קליפורניה), אריק הולדר (התובע הכללי בממשלו של אובמה), המיליארדר ג'ורג' סורוס ושחקן הקולנוע רוברט דה נירו.

אותו גורם סיפר כי על כל החבילות נרשמה כתובתה של דבי וסרמן שולץ, חברת קונגרס דמוקרטית מפלורידה, ככתובת המוען. החבילה שנשלחה אל אריק הולדר "הוחזרה" לשולץ, שם היא נמצאה אתמול.

מרשת CNN נמסר כי החבילה הגיעה אל משרדיה באמצעות שליח, בדומה לחבילה שהגיעה למשרדו של רוברט דה נירו בשכונת טרייבקה. לעומת זאת, החבילה שהגיעה לביתו של סורוס הונחה שם באופן אישי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE