הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשפו פרטים חדשים על היורה שרצח שניים בסופרמרקט בקנטקי
יומיים לאחר האירוע בו שני בני אדם נרצחו בסניף של Kroger מחוץ לעיר לואיוויל, היום נודע כי הרוצח, גרגורי בוש בן ה-51, ניסה להיכנס אל כנסייה שבמקריה הם בעיקר אנשים ממוצא אפרו-אמריקני. "מפחיד לחשוב ששעה לפני הירי, היו בכנסייה 70 בני אדם", אמר בכיר בבית הקודש

גרגורי בוש בן ה-51, החשוד המרכזי שירה למוות בשני בני אדם מחוץ לסניף של רשת הסופרמרקטים Kroger, ניסה על פי החשד להיכנס אל כנסייה אשר מתפלליה נמנים בקהילה האפרו-אמריקאית באזור, כך על פי המשטרה המקומית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרגורי בוש בן ה-51 (צילום: משטרת ג'פרסונטאון)


כזכור, ביום רביעי האחרון נורו למוות מוריס סטאלארד ו-וויקי ג'ונס, שניהם ממוצא אפרו-אמריקאי. סטיב זינינגר, גבר הגר בסמוך למקום האירוע, סיפר לערוץ טלוויזיה מקומי כי אביו המתין מחוץ לבית העסק כאשר שמע יריות מתוך החנות. עוד סיפר כי היורה התהלך בצורה קלילה לעבר אביו כאשר הוא חמוש באקדח. לדבריו, אביו שלף את אקדחו האישי ותפס מחסה מאחורי אחת המכוניות הסמוכות. "החמוש אמר לאבא שלי, 'בבקשה אל תירה בי ואני לא אירה בך. לבנים לא הורגים לבנים'", טען זינינגר

בוש נעצר זמן קצר לאחר אירוע הירי בג'פרסונטאון, וכעת מתברר כי תכנן לבצע את הירי במקום אחר. צילומי מצלמת אבטחה תיעדו את בוש כשהוא מנסה להיכנס אל הכנסייה הבפטיסטית הראשונה בעיירה כרבע שעה לפני הירי הקטלני, כך על פי סם רודג'רס, מפקד המשטרה בעיירה. אחד מחברי הכנסייה הבחין בבוש כשהוא מנסה להיכנס אל בית הקודש.


זירת האירוע, השבוע בקנטקי (צילום: AP)


"מפחיד לחשוב ששעה-שעה וחצי לפני כן, היו פה 70 בני אדם. עד שהוא הגיע לפה, כל הדלתות היו נעולות והיו אולי עשרה בני אדם פה", סיפר בילי וויליאמס, בכיר בכנסייה. כאשר לא הצליח להיכנס אל המקום, הוא החליט לנסוע לעבר הסופרמרקט, שם רצח את שני האנשים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE