הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההשראה של "Californication"? נמצא רוכש לביתו של הזמר ג'ון פרושיאנטה
קרוב ל-1.8 מיליון דולר ישולם לגיטריסט לשעבר של להקת הרד הוט צ'ילי פפרז בעבור הבית, שהיה גם ביתו של "דאריל" מהסדרה "המתים המהלכים". באופן יחסי לבתים אחרים באזור, מדובר במקום צנוע בעל 3 חדרי שינה ושני שירותים. החצר האחורית, לעומת זאת, נראית כאילו נבנתה במיוחד לאירוח עם נופיה המרהיבים

לא רחוק משלט "הוליווד" המפורסם ישנו בית שהיה בבעלותו של ג'ון פרושיאנטה, לשעבר גיטריסט בלהקה המפורסמת רד הוט צ'ילי פפרז. לאחר שבמשך ארבע שנים חיפש בעליו אחר רוכש חדש, לפני כשבועיים סוכמה עסקת הרכישה בעבור 1.795 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתוך הבית (צילום: Berkshire Hathaway Home Services)


פרושיאנטה אינו הידוען היחיד שגר במקום. על פי סוכן הנדל"ן שמכר את הבית, שחקן הטלוויזיה נורמן רידוס, המוכר לרוב האנשים בתור דאריל דיקסון מהסדרה "המתים המהלכים", היה גר במקום עם בת הזוג לשעבר, הדוגמנית הדנית הלנה כריסטנסן.


חצר הבית (צילום: Berkshire Hathaway Home Services)


בהרבה מקומות בבית הותקנו חלונות מהרצפה ועד לתקרה, דבר המעניק הרבה אור טבעי ונוף מרהיב. יחסית לבתים אחרים באזור לוס אנג'לס ושכונת הוליווד הילס, מדובר בבית צנוע בעל שלושה חדרי שינה ושני שירותים המשתרעים על פני 1,437 רגל רבוע. בחצר האחורית ישנו סלון עם אח, מעבר לבריכה צמודה.


חזית הבית (צילום: Berkshire Hathaway Home Services)


דלת קעורה מעץ מקבלת את באי חדר השינה גדול ("מאסטר"), אך החצר האחורית של הבית היא זו שמשכה את הרוכש החדש. מעבר לנופים המדהימים, מדובר במקום המושלם לאירוח. לא בלתי סביר לחשוב שפרושיאנטה אירח את חבריו ללהקה במהלך 23 השנים שבהן ניגן איתם.


חדר השינה (צילום: Berkshire Hathaway Home Services)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE