הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: מעודדת של קבוצת הפוטבול כרעה ברך בזמן נגינת ההמנון
המעודדת, שלא זוהתה, כרעה ברך כשהושמע ההמנון לפני המשחק בין סן פרנסיסקו 49 לאוקלנד ריידרס. השחקן שהתחיל את המחאה, קולין קאפרניק, שיחק גם הוא בסן פרנסיסקו 49

בעקבות קולין קאפרניק? מעודדת של קבוצת הפוטבול סן פרנסיסקו 49 צולמה כשהיא כורעת ברך בזמן נגינת ההמנון הלאומי של ארה"ב "הדגל זרוע הכוכבים", לפני המשחק של סן פרנסיסקו מול קבוצת אוקלנד ריידרס באצטדיון לווי'ס בקליפורניה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחאת המעודדת. התמונה הפכה לוויראלית. צילום: מתוך טוויטר


המעודדת לא זוהתה, אך תמונותיה הפכו לויראליות ברשתות החברתיות. יש לציין כי נראה שהיא הייתה לבדה במחאה, שכן אף מעודדת אחרת לא נראתה כשהיא כורעת ברך וכולן נותרו לעמוד בזמן ההמנון הלאומי.


כזכור, את מחאת כריעת הברך בזמן ההמנון הלאומי החל ב-2016 קולין קאפרניק, שהיה קווטרבק של סן פרנסיסקו 49. קאפרניק טען שעשה זאת בגלל יחסה של המדינה, ובמיוחד של המשטרה, לשחורים. הוא עורר גל מחאה ושחקנים רבים הלכו בעקבותיו, עד שהנהלת ה-NFL, ליגת הפוטבול, אסרה על המחאה.


המעודדת כורעת ברך. אף מעודדת אחרת לא הצטרפה אליה. צילום: מתוך טוויטר


גם הנשיא דונלד טראמפ יצא נגד קאפרניק והמחאה. קאפרניק עצמו נמצא כיום ללא קבוצה, לאחר שחוזהו לא חודש. הוא טען שראשי הקבוצות בליגה עשו נגדו קנוניה בעקבות מחאתו. מנגד, הוא זכה להיות הפרזנטור של חברת "נייקי", בצעד מעורר מחלוקת של החברה.


בעקבות מחאתו של קאפרניק ותגובת ראשי הליגה אליה, סירבה הזמרת ריהאנה להופיע במחצית משחק הסופרבול, למרות אחוזי הרייטינג הגבוהים והיוקרה שבהופעה. במקומה תופיע להקת "מארון 5". בשנה שעברה סירב ג'יי. זי להופיע במחצית הסופרבול, מסיבה דומה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE