הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיסה מצחינה: טיסת "דלתא" מאטלנטה למיאמי הפכה לסיוט
מת'יו מיהאן הרגיש שמשהו לא בסדר כאשר עלה על המטוס בשבוע שעבר, וזאת מכיוון שהיה בו ריח מאוד לא נעים. דקות אחדות לאחר מכן גילה כי צואה מרוחה על המושב שלו, כמו גם על הרצפה שסובבת את המושב. "זה היה כל כך מגעיל שלא הייתה לי דרכה לנקות את זה בצורה טובה", הוא אמר

כאשר מת'יו מיהאן עלה ביום חמישי שעבר על מטוס של חברת "דלתא איירליינס" באטלנטה, הוא ציפה להנות מטיסה קצרה למיאמי במחלקת העסקים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


מיהאן סיפר על השתלשלות האירועים כאשר הגיע למושבו בשורה מספר חמש. "איך שנכנסתי למטוס, הבחנתי בריח לא נעים", הוא סיפר. כאשר הגיע למושב, הוא מיד שם לב לצואה מרוחה על המושב ועל הרצפה מסביבו. "הושטתי יד כדי לחבר את המטען שלי לטלפון, ואז מיד קלטתי את זה וזינקתי לעבר המעבר", הוא שיחזר.

לא רק שהמושב כולו היה מרוח בצואה, אלא כעת גם הנעליים והבגדים של מיהאן התמלאו בה. לדבריו, צוות האוויר נתן לו שתי מגבות ובקבוק קטן של ג'ין כדי שיוכל להתנקות. "זה היה כל כך מגעיל שלא הייתה לי דרכה לנקות את זה בצורה טובה", הוא אמר.

מחברת התעופה נמסר כי כלב שירות שהיה על הטיסה הקודמת הוא זה שהשאיר את הצואה באזור. החברה התנצלה על החוויה הלא נעימה שעבר מיהאן, כמו גם על הדרך שבה צוות האוויר טיפל בנושא: "החלטנו להעניק לאותו לקוח החזר כספי מלא בנוסף לפיצוי. הבטיחות והבריאות של לקוחותינו ועובדינו היא העדיפות העליונה שלנו. פתחנו בחקירת האירוע ובמקביל לכך אנו דואגים שאירוע מסוג זה לא ישוב על עצמו. עם הנחיתה במיאמי, המטוס הושבת כדי לעבור ניקוי יסודי", כלשון ההודעה.


כך נראתה הנעל של מיהאן (צילום: מת'יו מיהאן)


מיהאן אינו שבע רצון, הן מהפיצוי והן מההתנצלות של חברת התעופה. לדבריו, המושב נוקה רק לאחר שמספר נוסעים נוספים דרשו כך מצוות האוויר. "אני קניתי כרטיס טיסה ואתם מכריחים אותי לשבת בצואה של כלבים במשך שעתיים? תתביישו", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE