הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון במהלך החופשה: תייר אמריקאי נדקר למוות בעיירת הנופש המקסיקנית
גל האלימות שפוקד את אזורי התיירות במקסיקו ממשיך לגבות קורבנות. קבוצה של צעירים אמריקאים הגיעה לפלאייה דל כרמן לחופשה קצרה, שם טיילור מאייר בן ה-27 נמצא ללא רוח חיים כשהוא סובל מסימני אלימות קשים

טרגדיה פקדה קבוצה של תיירים צעירים מארצות הברית שהגיעו לפלאייה דל כרמן, עיירת נופש הממוקמת לאורך החוף המזרחי של המדינה, כ-40 מייל דרומית מהעיר קנקון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיילור מאייר בן ה-27, תושב העיר הרמוסה ביץ' (קליפורניה), הגיע ביום רביעי האחרון עם חבריו מאוניברסיטת קולורדו כדי לחגוג את יום הולדתו השלושים של אחד מחבריו. גופתנו נמצאה בערב יום שישי בפארק "קרדנס" המקומי, מקום מוכר בעיירה אשר נמצא כמה מאות רגל מקו החוף. על פי הדיווחים, מאייר וחבריו נקלעו לקטטה שהובילה לדיקרה הקטלנית.

"אנחנו לא רוצים שאף משפחה תעבור את מה שעובר עלינו", אמר כריס מאייר, אביו של הנרצח, בשיחה עם תחנת טלוויזיה מקולורדו. הוריו של מאייר קיבלו את הבשורה הקשה מהקונסוליה האמריקאית בקנקון, אך רשויות החוק במקסיקו לא פירטו יתר על המידה את הנסיבות שהובילו למוות הטרגי. עם זאת, משפחתו של טיילור חוששת כי מדובר בשוד שהסתבך לאחר שנעליו וארנקו לא נמצאו בקרבת גופתו. מאידך, המשטרה המקומית מאמינה כי מדובר בתוצאה של אלימות בין שני תיירים.

 

 

ביום שני נעצר חשוד ברצח, אך המשטרה מסרבת לפרט אם מדובר באזרח מקסיקני או תייר ממדינה אחרת. "הרשויות לא רוצות שאנשים ידעו שרוצחים תיירים ברחובות כי אז לא יגיעו לפה יותר", אמרה קרובת משפחה של טיילור. עוד אמרה כי "צריכים לדעת שמדובר באזור שלא בטוח לבקר בו", היא אמרה.

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון פרסם משרד החוץ האמריקאי אזהרת מסע חמורה והדגישה כי על תיירים "להתנהג בזהירות יתרה בעת ביקור במקסיקו". האזהרה הגיעה על רקע הגילוי של שמונה גופות ברחבי קנקון, אך רמת האזהרה לא שונתה ונורתה על דרגה השנייה בלבד. "בזמן שרוב הרציחות מכוונות כנגד אנשים ספציפיים, הפעילות של כנופיות וקרטלי הסמים גרמו לעלייה באירועים האלימים באזורים בהם מסתובבים תיירים אמריקאים", נכתב בהודעת האזהרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE