הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל תמיכתו בישראל: ג'רארד באטלר ספג נאצות לאחר שביתו נחרב בשריפות הענק
כוכב הקולנוע המפורסם העלה פוסט לדף האינסטגרם שלו ובו תמונה של ביתו שנשרף עד ליסוד. גולשים אנטי-ישראלים מילאו את התגובות בקללות וגידופים על רקע השתתפותו של באטלר בגאלה של ארגון "ידידי צה"ל" (FIDF) שנערך בלוס אנג'לס

אחרי קרוב לשבוע ימים, כעת נראה כי גל שריפות הענק שפוקד את קליפורניה נמצא לקראת סיומו. עשרות אלפי בני אדם ישובו בימים הקרובים לבתיהם בתקווה כי כל רכושם לא נשרף כליל. היות שמדובר בלוס אנג'לס, לא מעט ידוענים נמצאים ברשימה הארוכה של תושבים אשר בתיהם נשרפו עד היסוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחד מאותם ידוענים הוא שחקן הקולנוע הסקוטי, ג'רארד באטלר, המוכר מסרטיו "300", "המטרה: הבית הלבן", ועוד. ביום ראשון העלה באלטר תמונה אל חשבון האינסטגרם שלו ובו הראה את מימדי ההרס העצומים בביתו שבמליבו. בתמונה נראה באטלר כאשר ברקע ביתו שנשרף עד היסוד, כמו גם מכוניתו שממנה נותרה רק השלדה. "חזרתי לבית שפניתי במליבו. שובר את הלב לראות את הנזקים בקליפורניה. אני מקבל השראה מהאומץ וההקרבה של לוחמי האש. תודה לכם!", כתב הכוכב ההוליוודי לצד התמונה.

היה אפשר לשער שלא מדובר בזמן נכון "לסגור חשבון", אך זה בדיוק מה שהחליטו לעשות לא מעט גולשים אנטי-ישראלים, שזכרו כי באטלר נכח מוקדם יותר החודש בגאלה של ארגון "ידידי צה"ל" (FIDF) בלוס אנג'לס, אירוע התרמה שאורגן ע"י חיים סבן. באירוע זה שברו שיאים מבחינת התרומות, ובסופו של דבר נספרו מעל לשישים מיליון דולר שיועברו לחיילי צבא הגנה לישראל.

"שברת לאנשים את הלב ועכשיו אלוהים שובר את שלך", הגיב אחד הגולשים. גולש אחר בחר בגישה פחות "עדינה", וכתב: "זה מה שמגיע לך, יא כלב, כי תמכת במחבלי צה"ל שרוצחים ילדים". "חשבת אולי שזה קארמה מאלוהים על זה שעזרת לגייס 60 מיליון דולר כדי לרצוח פלסטינים? חומר למחשבה...", כתבה גולשת נוספת.

מאות תגובות זועמות מסוג זה הועלו זו אחר זו, אך די במהרה החלו מספר גולשים להגן על באטלר: "אני מצטערת על מה שאתה עובר. תשכח ממה שכולם אומרים, מן הסתם אין קשר בין השריפה לאירוע התרומה", כתבה גולשת בשם אלי. "שולחים את תמיכתנו, אתה תתגבר על השריפה ועל כל השונאים שמגיבים כאן", כתב לו אחד הגולשים מישראל.

 

 

באטלר עצמו כלל לא הגיב לעשרות אלפי התגובות, וספק רב אם התפנה לקרוא אותם בזמן שהתהלך בין הריסות ביתו. הפוסט עצמו, אגב, זכה לקרוב לחצי מיליון לייקים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE