הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נמשכת ההתנגדות להקמת מטה אמזון בעיר; מועצת העיר שוקלת לפנות לבית המשפט
לאחר ההודעה של החברה על מיקומי המשרדים החדשים שלה בניו יורק ובוירג'יניה, רבים במפלגה הדמוקרטית המקומית מתנגדים לכספים הרבים שקיבלה החברה, ולהליך שבה ההחלטות התבצעו

מועצת העיר ניו יורק בוחנת את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניה כדי להתנגד לתכנית להקמת מטה נוסף של חברת אמזון בשטחה, בזמן שהדמוקרטים בעיר הביעו אתמול (רביעי) התנגדות לתכנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההחלטה עוררה ביקורת רבה. אמזון

יו"ר המועצה קורי ג'ונסון אמר כי יש "בעיות מאוד משמעותיות" בדרך שבה המושל קואומו וראש העירייה ביל דה בלאזיו, שניהם מהמפלגה הדמוקרטית, מוכנים להעניק קרוב לשלושה מיליארד דולר מכספי משלמי המסים לחברת הענק, בניסיון לשכנע אותה להקים את המטה בלונג איילנד.

ג'ונסון גם מתנגד לאפשרות להחריג את הפיתוח המאסיבי של אמזון מתכניות הפיתוח של העיר. "אני חושב שמשהו שגוי מהיסוד כאשר מעניקים כסף רב כל-כך ושטחי ציבור - וכל זה תחת מעטה מיסתורין".

כאשר נשאל על האפשרות להגיש תביעה כדי לעצור את התכנית, אמר ג'ונסון "אנחנו שוקלים את האפשרויות שלנו".

אתמול מחתה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, הדמוקרטית בת ה-29 שרק בשבוע שעבר הפכה לאישה הצעירה ביותר אי פעם שנבחרה לקונגרס, על תמריצי המס הגבוהים שהובטחו לאמזון מהעיר ניו יורק. היא התלוננה על כך שהעיר תשלם לאמזון סכום גבוה כל כך: "אמזון היא חברה השווה מיליארדים רבים. הרעיון שהיא תקבל סכום כזה בזמן שהרכבת התחתית שלנו מתפוררת והקהילות שלנו זקוקות ליותר השקעה, לא פחות, הוא מאוד מדאיג עבור התושבים כאן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE