הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקיצה בסן פרנסיסקו: כך נגנבה סחורה בשווי מאות אלפי דולרים מ"לואי ויטון"
כנופיית הגנבים פעלה בשיטה מתוחכמת וגרמה להפסקת המשלוחים לחנות. "נציג" של החברה הגיע לאסוף את הסחורה באופן אישי, וכעת עולות שאלות מדוע לא נלקחה תעודה מזהה מאותו אדם

משטרת סן פרנסיסקו חשפה השבוע כי פיענחה שוד מתוחכם שלא היה מבייש אף במאי הוליוודי. "אין מה להגיד, צריך לתת להם את הקרדיט על הרעיון המקורי", אמרו במשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות של לואי ויטון (צילום: Shutterstock)

 

האירוע המדובר החל מוקדם יותר החודש, ובאופן רשמי נמסר כי "אל המשטרה הגיע דיווח מחברת משלוחים מקומית שמישהו גונב סחורה יקרה שנועדה לחנות יוקרתית", כך מסר סמל מיכאל אנדרייצ'ק ממשטרת סן פרנסיסקו. אלא שבימים האחרונים נפוצו הדיווחים על שיטת הפעולה שבאמצעותה פעלה כנופיית הגנבים.

חברת המשלוחים היא UPS והחנות היוקרתית היא סניף של "לואי ויטון" בכיכר יוניון (Union Square) בעיר. על פי החשד, אל מרכז המשלוחים של UPS התקשר אדם שהציג את עצמו כעובד בחנות. הוא ביקש מ-UPS להפסיק את המשלוחים של הסחורות בשל הצפה במרתף שבו מאחסנת החנות את עודפי המוצרים. אותו אדם אף הסביר כי נציג של החנות יגיע ל-UPS כדי לאסוף באופן אישי את המשלוחים.

במשך שלושה ימים שלמים הגיע אלמוני לסניף של UPS וקיבל לידיו את הסחורה של החנות. סך הכל הצליחה הכנופייה לגנוב סחורה בשווי מאות אלפי דולרים, ורק בסוף השבוע עלתה הנהלת החנות על הגניבה. מנהל החנות פנה אל UPS בשאלה מדוע נפסקו המשלוחים, ולאחר בדיקה קלה השיבה חברת המשלוחים כי הדבר נעשה בהתאם להצפה במרתף. מנהל החנות כמובן לא ידע על מה מדובר, וכך הוא הצליח להבין כי אלמונים גנבו את הסחורה.

 

כיכר יוניון בסן פרנסיסקו, האזור בו נמצא הסניף של "לואי ויטון" שממנו נגנבה הסחורה (צילום: רויטרס)

 

כעת עולות מספר שאלות, ביניהן מדוע ב-UPS לא בדקו את התעודה המזהה של אותו אדם שהגיע לאסוף את הסחורה, בהתאם לנהלי החברה. המשטרה מעריכה כי הסחורה כבר עשתה את דרכה לשוק השחור, ושתי החברות (UPS ולואי ויטון) סירב להגיב בטענה כי חקירה משטרתית מתנהלת בימים אלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE