הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר ספירת הקולות: המפקחת על ועדת הבחירות במחוז ברווארד התפטרה מתפקידה
ברנדה סנייפס ספגה ביקורת קשה, גם מהנשיא, על ספירת הקולות המחודשת במחוז, ובמדינה כולה. במשרדה אומרים כי היא רוצה לבלות יותר עם המשפחה

עם תום ספירת הקולות המחודשת שמשכה תשומת לב לדרום פלורידה, המפקחת על הבחירות במחוז ברווארד, ברנדה סנייפס, הודיעה אמש (ראשון) על התפטרותה מתפקידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברנדה סנייפס. טוענת שרוצה לבלות יותר זמן עם המשפחה

ההתפטרות באה בתום שבועיים מותחים שהחלו עם בחירות האמצע ועם המתקפות הקולניות על סנייפס ועל משרדה.

ברנדט נוריס-וויקס, עורכת דין מטעם משרד המפקחת על הבחירות אמרה לכלי התקשורת כי סנייפס הגישה את התפטרותה כדי לבלות יותר זמן עם משפחתה.

אוולין פרז-ורדיה, לשעבר יועצת תקשורת במשרד המפקחת, פרסמה אמש בטוויטר הודעה המאשרת את ההתפטרות. "ד"ר סנייפס שלחה את מכתב ההתפטרות שלה לטלהאסי", כתבה, "דיברתי עם אחד ממקורביה שאישר כי מכתב ההתפטרות נשלח".

בזמן ש-67 המחוזות של פלורידה ערכו ספירה מחודשת של פתקי ההצבעה בבחירות האמצע, ביקורת רבה הושמעה כלפי סנייפס וכלפי המחוז עליו היא אחראית. אפילו הנשיא דונלד טראמפ בעצמו הצטרף למבקרים בסדרת ציוצים.

"ריק סקוט השיג חמישים אלף קולות יותר ביום הבחירות. כעת הם 'מצאו' הרבה פתקי הצבעה, והפער הצטמצם ל-15 אלף בלבד", צייץ הנשיא בטוויטר וכינה את העניין "אפקט ברווארד".

 

אנדרו גילום (משמאל) ורון דה-סנטיס

שלשום הודיע אנדרו גילום, המועמד הדמוקרטי לתפקיד מושל פלורידה - ומי שקיווה להיות נבחר הציבור השחור הראשון בתפקיד זה - כי הוא פורש מהמירוץ. ההודעה באה לאחר שספירת הקולות השנייה העלתה שהוא לא מצליח להשלים את הפער שנוצר בינו לבין יריבו הרפובליקני רון דה-סנטיס.

גילום, בן ה-39, מכהן כראש עיריית טלהאסי, כבר הודיע על הפסד במערכת הבחירות כבר בליל ה-6 בנובמבר. כאשר ספירת הקולות הראשונית הראתה שהפער בין השניים קטן מספיק כדי לקיים ספירה מחודשת, הוא ביטל את הכרזתו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE