הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שבוע לאחר הרצח, המשטרה ההודית לא מצליחה להשיב את גופתו של המיסיונר האמריקני
בשבת האחרונה הגיעו אנשי המשטרה ההודית כמה מאות מטרים מחופי האי צפון סנטינל, והשקיפו על בני השבט חמושים בחצים וקשתות. "הם בהו בנו ואנחנו הבטנו בהם". המשטרה מנסה להימנע מחיכוך עם בני השבט המנותקים מהעולם

משטרת הודו מצאה את עצמה בעימות חזיתי, אך מרחוק, מול השבט המבודד שרצח את המיסיונר האמריקני, במהלך ניסיונם האחרונות להשיב את גופתו. כך הודיעה אמש המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשטרה לא מצליחה להשיב את גופתו. ג'ון אלן צ'או

צוות המשטרה, שהגיע בסירה אל מול חופי האי צפון סנטינל בשבת, והבחין בגברים מהשבט המקומי בחוף, היכן שג'ון אלן צ'או נראה לאחרונה. כך אמר מפקד משטרת האזור דפנדרה פתהאק לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP.

אוניית המשטרה המתינה במרחק של 400 מטר מהחוף, והשוטרים, בעזרת משקפות, ראו את הגברים חמושים בחצים וקשתות - הנשק שעל פי הדיווח השתמשו אנשי השבט כדי להרוג את צ'או, בזמן שהוא קרא קריאות דתיות לכיוונם.

"הם בהו בנו ואנחנו הבטנו בהם", אמר פתהאק. סירת המשטרה שבה על עקבותיה כדי להימנע מעימות.

המשטרה נוקטת מאמצים רבים כדי להימנע מכל הפרעה לתושבי המקום - שבט פרה-נאוליטי שהאי בו הם שוכנים נמצא מחוץ לתחום של זרים - בזמן שהם מנסים להשיב את גופתו של המיסיונר.

מותו של בן ה-27 לפני כשבוע הטיל אור על המאמצים לשימור את אחד מהשבטים האחרונים בעולם שלא באו במגע עם הציבילזציה, ושפתם ומנהגיהם נותרו מסתוריים לזרים מן החוץ.

 

מפת האי צפון סנטינל

הדייגים שלקחו את צ'או לצפון סנטינל, אחד מהאיים באזור אנדמן וניקובר במפרץ בנגל, אמרו כי הם ראו את אנשי השבט קוברים את גופתו של הצעיר בחוף הים.

תושבי המקום נוהגים לתקוף כל אדם שמגיע לאי, ופתהאק אמר כי המשטרה בוחנת את המצב לראות אם האירוע משנת 2006, אז שני דייגים שתעו בדרך והגיעו לאי נרצחו בידי יושביו - חוזר על עצמו. שבוע לאחר מותם, גופותיהם של הדייגים נתלו על קני במבוק מול הים. "זה היה כמו דחלילים", אמר פתהאק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE