הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוטלה תוכנית המיזוג של ענקיות התעופה האיסלנדיות
מוקדם יותר החודש הודיעו שתי החברות, "WOW" ו-"איסלנד אייר", על מיזוג, אך הצרות הכלכליות של חברת הלואו קוסט מנעו מהחברה הוותיקה לרכוש אותה. "התנאים לא יבשילו, מסקנה מצערת", אמר מנכ"ל החברה

חברת התעופה "אייסלנד אייר" הודיעה היום שהיא מבטלת את התוכנית לרכוש ולהתמזג עם המתחרה העיקרית שלה, "WOW איירליינס" המתמחה בטיסות חסך, החלטה שמציבה את עתיד חברת הלואו קוסט בספק רב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה "WOW", תמשיך לפעול גם אחרי ביטול המיזוג? (צילום: Shutterstock)

 

בראשית חודש נובמבר הודיעו שתי החברות כי הגיעו לסיכום על המיזוג, אך השבוע אמר בוגי נילס בוגסון, מנכ"ל אייסלנד אייר, כי "התנאים לא יבשילו כדי לבצע את המיזוג. זו בהחלט מסקנה מצערת". 

חברת WOW החלה לפעול לפני שש שנים, בשנת 2012, ומאז חווה התרחבות בינלאומית מרשימה. מדובר בחברת לואו קוסט המתמחה בטיסות ארוכות, והיא הייתה חברת התעופה הראשונה שהציעה טיסות טרנס אטלנטיות בפחות ממאה דולר לכיוון. בחודשים האחרונים היא נמצאת תחת לחץ כבד מאוד מצד הנושים, וזאת לאחר שקיבלה הלוואות עתק כדי לכסות על עלויות המטוסים.

בשלב זה, לא ברור מה יעלה בגורלן של שתי החברות. באיסלנד מקווים כי הן יוכלו להמשיך לטוס מאחר ובשנים האחרונות עלתה כמות התיירים שמגיעים למדינה בזכות החברות הללו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE