הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני נערים מסן דייגו נרצחו בטיחואנה
זוועה בעיירת הנופש: גופות שני נערים בני 17 ו-18 נמצאו ביום ראשון האחרון במתחם דירות בטיחואנה לאחר שנורו למוות בסגנון הוצאה להורג. בלש מקומי סיפר למשפחות כי הם עונו טרם הרצח

שני נערים מסן דייגו היו בין ההרוגים בירי אלים שהתרחש ביום ראשון האחרון במתחם דירות בטיחואנה שבמקסיקו. הלוס אנג'לס טיימס דיווח כי השניים בילו עם חברם המקומי בעיירת הנופש הסמוכה לגבול ארצות הברית ומרוחקת פחות משעת נסיעה מסן דייגו. השלושה היו אמורים לצאת לברביקיו בעיירה הקרובה אנסנדה באותו יום ולשוב לארצות הברית עוד באותו ערב. טיחואנה כיכבה לאחרונה בחדשות על רקע התקלויות של מהגרים מדרום אמריקה שהיו בדרכם לארצות הברית עם שוטרים, אך ככל הנראה לרצח אין כל קשר לנושא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז העיר טיחואנה (צילום: שאטרסטוק)

השניים הם כריסטופר אלכסיס גומז, 17, שחקן פוטבול בשנתו האחרונה ללימודים בתיכון או'פארל באנקנטו, וחואן סוארז-אוחדה, שסיים בשנה שעברה את לימודיו בתיכון Ingenuity באנקנטו, כך דיווחה בת דודתו של גומז, קתרין גרסיה. שמו של ההרוג השלישי, נער בן 18 מטיחואנה שבילה עם השניים, לא פורסם.

השלושה בילו במסיבה באנסנדה ביום שישי ותכננו לשוב למקום בראשון בערב. לדברי גרסיה, בלש ממשטרת טיחואנה אמר למשפחה שהשלושה עונו לפני שנרצחו. על פי דיווחים מקומיים בטיחואנה, סמוך לשעה חמש לפנות בוקר יום ראשון נשמעו יריות במתחם המגורים "לומאס ורדס" בדרום מרכז העיר. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את השלושה כשהם בבגדיהם התחתונים בלבד, שוכבים בכניסה לאחת הדירות.

לא ברור בשלב זה מה יכול היה להיות המניע לאירוע ולמשטרה אין חשודים. חקירה ראשונית העלתה כי השלושה הוכרחו להגיע לנקודה ההיא באיומי אקדח ואז נדרשו לרדת על הברכיים. לאחר מכן כל אחד מהם נורה בראשו בסגנון הוצאה להורג.

 

חברי ילדות ללא עבר פלילי. כריסטופר אלכסיס גומז (מימין) וחואן סוארז אוחדה (צילום: עמוד GoFundMe שנפתח לטובת סיוע למשפחותיהם)

גומז וסוארז-חואדה הם חברי ילדות, וגומז אף יצא עם אחותו של חברו. לשניים לא היה עבר פלילי. חברם המקומי התקשר לאמו ביום שבת וסיפר שהם בסדר אבל שנגנבו להם הטלפונים, וזו הייתה הפער האחרונה שמישהו שמע מהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE