הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנהג סירב לעצור לביקורת, ואיבד שליטה על הרכב: 3 הרוגים ושמונה פצועים בתאונה סמוך לגבול מקסיקו
נהג שניסה לברוח ממחסום ביקורת עלה על דוקרנים והתהפך. לדברי השוטרים, הרכב נסע במהירות גבוהה מאוד. רוב הפצועים היו בתא המטען של הרכב המסחרי

מרדף מהיר סמוך לגבול עם מקסיקו במחוז סן דייגו הוביל לשלושה הרוגים ושמונה פצועים, לאחר שטנדר מסוג שברולט סילברדו נמלט מנקודת ביקורת, נסע על דוקרנים והתהפך לתוך סוללה שמוצבת בכביש מספר 8 לכיוון מערב. כך הודיעו אתמול (חמישי) הרשויות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רק שני אנשים היו בתוך תא הנוסעים, השאר היו בארגז. זירת התאונה, הלילה

סוכנים של משמר הגבול ניסו לערוך ביקורת בסביבות השעה 4:25 במזרח המחוז. על פי הדיווח, נהג הטנדר סירב לעצור לביקורת וניסה להימלט מהמקום.

כאשר הרכב המשיך בנסיעה מערבה, גורמי אכיפת החוק פרסו דוקרנים בכיוון הנסיעה שלו. הנהג איבד שליטה והרכב התהפך באוויר לתוך כביש דו נתיבי ממזרח לדרך קרסטווד. הטנדר נסע "במהירות גבוהה מאוד", כך על פי שוטר הכבישים המהירים טראוויס גארוו. 

בזמן התאונה היו ברכב 11 בני אדם, מהם תשעה ששכבו בארגז של הטנדר. החוקרים סוברים כי שניים, גבר ואישה, הם היחידים שהיו תא הנוסעים של הרכב. דובר של משמר הכבישים המהירים בקליפורניה אמר לחדשות פוקס כי הסוכנות תפרסם מידע נוסף בהמשך. משמר הגבולות לא הגיב לידיעה.

מותם של שלושה מנוסעי הרכב נקבע כבר במקום התאונה, פחות מעשרה מייל מהגבול. שלושה אחרים סובלים מפציעות בינוניות עד קשות, וחמישה אחרים סובלים מפציעות קלות בלבד. הפצועים הועברו לבתי חולים מקומיים לקבלת טיפול רפואי.

 

הרכב התהפך באוויר ואז התנגש בסוללה. זירת התאונה הקטלנית

נהג הרכב נעצר על ידי משמר הגבולות, והוא מקבל טיפול רפואי בעקבות פציעה ממנה הוא סובל. הרשויות לא פרסמו את שמות המעורבים באירוע, ועדיין לא ברור אם מדובר בקבוצה משיירת המהגרים, שחלק גדול ממנה עדיין ממתין במעבר הגבול סן יסידרו בסן דיאגו.

בשלב זה, ברשויות לא מאמינים שהנהג היה שתוי או תחת השפעת סמים, והחקירה מתנהלת על ידי משמר הכבישים המהירים במדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE