הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף עצוב: הגופה שנמצאה בקוסטה ריקה זוהתה כתיירת האמריקאית קרלה סטפניאק
אביה של קרלה סטפניאק שנעדרה מזה שבוע זיהה את גופתה. המשטרה המקומית עצרה חשוד בביצוע הרצח, עובד אבטחה במתחם הדירות בו שהתה

משפחתה של קרלה סטפניאק אישרה כי הגופה שנמצאה בקוסטה ריקה שייכת לה. בכך הגיעה לסיומה העצוב פרשת היעדרה של התיירת האמריקאית, שהגיעה למדינת האקזוטית כדי לחגוג את יום הולדתה ה-36. הרשויות המקומיות הודיעו כי עצרו חשוד ברצח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נסעה לחגוג יום הולדת ותחזור לארצות הברית בארון. קרלה סטפניאק (צילום: אפריל ברטון)

על פי דף הפייסבוק שנפתח לטובת החיפושים אחר סטפניאק טרם מציאת הגופה, אביה זיהה אותה אתמול (שלישי) בערב. המשטרה מסרה כי על גופתה נמצאו פצעי דקירה רבים והיא סכלה גם מחבלה מחפץ קהה בראשה.

חברת המשפחה שעדכנה בסיום הטראגי לחיפושים אחר קרלה כתבה "מילים לא יכולות לתאר כמה משפחתה וחבריה הרוסים. אנחנו רוצים שהעולם יידע שלעולם לא נשכח את קרלה לעולם לא נשכח את השמחה שהיא הביאה לחיינו, כמה שהיא גרמה לנו לצחוק. תמיד נהיה איתה ואנחנו יודעים שהיא תמיד תהיה איתנו".

סטפניאק לא יצרה קשר עם משפחה מאז השבוע שעבר, לאחר שנפרדה מגיסתה שהייתה איתה בחופה ושחזרה לארצות הברית יום לפני חזרתה המתוכננת של קרלה. ביום שני מצאו כלבי גישוש גופה בשלבי רקבון כ-300 מטרים מקומפלקס הדירות בו שהתה, בפרבר של הבירה סאן חוזה. החשוד בגרימת מותה של סטפניאק הוא ביסמארק אספינוזה מרטינז, 32, שעבד כמאבטח במתחם הדירות.

 

מתחם הדירות Villa Buena Vista בו שהתה סטפניאק ועבד החשוד ברצח (צילום: TripAdvisor)

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אמש נמסר כי בלשים שוחחו עם אנשים שהיו בקשר עם מרטינז לפני היעלמה של סטפניאק. חשדותיהם התעוררו כשהתברר שהצהרותיו לא עקביות. הוא שהה במתחם הדירות סמוך לדירה שסטפניאק שכרה. מרטינז הוא אזרח ניקרגואה שחי בקוסטה ריקה מאז יוני האחרון והוא במעצר מחשש שימלט. דובר מטעם רשויות האכיפה בקוסטה ריקה אמר כי "האדם שמקושר לרצח היה קרוב אליה והיו לו הזמן והמקום לבצע את הפשע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE