הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עונש חינוכי או התעללות מוגזמת? אב הכריח את בתו לצעוד 5 מייל בקור לביה"ס
הדעות חלוקות לגבי מעשיו של מאט קוקס, שבחר להעניש את בתו לאחר שזו הושעתה בגין מעשי התעמרות בילדים אחרים. "אני יודע שהרבה הורים לא יסכימו איתי וזה בסדר", נשמע האב במהלך הסרטון. צפו בתיעוד

מאט קוקס, אב מאוהיו, נדהם לגלות בסוף השבוע הקודם כי בתו קריסטין, בת 10 בלבד, הושעתה מאוטובוס ההסעות לבית הספר בגין מעשי התעמרות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון (צילום: פייסבוק)

 

אין זו הפעם הראשונה שקריסטין נשלחת הבית בשל מעשיה, אך הפעם החליט מאט לבצע סדרת חינוך שבתו לא תשכח לעולם. הוא הכריח אותה לעשות את הדרך לבית הספר בהליכה, למרות שמדובר במרחק ארוך (חמישה מייל) ולמרות העובדה שבחוץ היה קר מאוד. הוא אף צילם אותה בזמן שנסע מאחוריה וסיפר על הנסיבות שהובילו לעונש.

 

הסרטון המלא (צילום: פייסבוק)

 

"התעמרות אינה מתקבלת בשום פנים ואופן", נשמע מאט אומר במהלך הסרטון. "זו הדרך הקטנה שלי לנסות לעצור את זה, לפחות בבית שלי. אני יודע שהרבה הורים לא יסכימו איתי וזה בסדר. אני עושה את מה שאני רואה לנכון כדי ללמד את בתי לקח חשוב", הוא אמר.

עד כה, הסרטון זכה ל-17 מיליון צפיות, 180 אלף לייקים, 70 אלף תגובות ו-365 אלף שיתופים. בתגובות ניתן לראות כיצד חלק מהאנשים תומכים, אך חלק גם מאשימים את קוקס בהתעללות קשה: "בתור סבתא של ילד בעל צרכים מיוחדים שעובר התעמרות יומית, אני מורידה בפניך את הכובע", כתבה גולשת אחת. מאידך, אחד הגולשים כתב "אתה רק משפיל אותה בכך שאתה מעלה את הסרטון לרשת. אל תגיד לי שאתה מפספס את האירוניה", כלשון התגובה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE