הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא צייץ: "פייק ניוז - אויב העם" - ובניין CNN פונה בשל איום בפצצה
מעט לאחר השעה 10 בערב צייץ הנשיא "פייק ניוז - אויב העם". כעבור כחצי שעה התקבלה במשטרה הודעה על פצצה בבנייני CNN במנהטן. הבניין פונה באמצע שידור חי

בניין CNN בקולומבוס סירקל שבניו יורק, סמוך לכניסה לסנטרל פארק, פונה הערב מיושביו לאחר שהתקבלה במשטרה התרעה לפיה הוטמן במקום מטען נפץ. תוכניתו של העיתונאי דון למון, שהועברה באתה עת בשידור חי, הופסקה ללא הסבר וצופים רבים השתוממו כשדמותו של למון התחלפה לפתע בדמותו המוקלטת של אנדרסון קופר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה שהיה פעם בלתי נתפש הופך לשגרה (צילום: CNN)

 

"בשל חקירת משטרה בקולומבוס סירקל, רחוב 58 מערב חסום לתנועת כלי רכב והולכי רגל כאחד בין השדרה השמינית לתשיעית. אנא הימנעו מן האזור. עדכון יבוא", צייצה משטרת ניו יורק בשעה 10:45 בערב, שעון החוף המזרחי.

בשעה 10:08 בערקב צייץ נשיא ארה"ב את משנתו הידועה כבר, עם כל כמה שקשה לקבלה מאדם במעמדו, לפיה "פייק ניוז - אויבי העם". הציוץ בא לאחר סדרה של ציוצים שעסקו בתקיפת חקירת התובע המיוחד רוברט מולר, שלחצה על הנשיא גבר השבוע.

ביום שלישי הגיש משרדו של התובע המיוחד נספח למזכר גזר דין בעניינו של מייקל פלין, יועצו לביטחון לאומי של הנשיא טראמפ למשלך כמעט חודש במאי 2017. פלין פוטר לאחר שהתברר כי שיקר לסגן הנשיא בעניין תוכן פגישותיו עם שגריר רוסיה במהלך הקמפיין. מאוחר יותר הורשע פלין על פי הודאתו בשקרים לחוקרי ה-FBI ובמסמכי הגילוי הפיננסיים שלו טרם התמנותו לתפקיד הבכיר. 

 

הצופים השתוממו כשלמון (שמאל) נעלם וקופר (ימין) הופיע פתאום (צילום: גטי)

 

בנספח הודיע משרדו של מולר כי פלין "שיתף פעולה באופן מהותי ונרחב". אף שמרבית המסמך היתה מצונזרת, מה שהיה כתוב - לדוגמא 19 ראיונות שונים שנערכו לפלין על ידי החוקר המיוחד, או האמירה ששיתוף הפעולה שלו היה "מהיר ומוקדם" - די בו כדי להעלות את מד הלחץ בבית הלבן. 

באקוטובר שלח אדם, שזוהה מאז כתומך הימין הקיצוני ותומך נלהב של הנשיא טראמפ, 14 מטעני חבלה לאנשים שונים (הנשיא לשעבר ביל קלינטון ורעייתו הילארי, הנשיא לשעבר ברק אובמה, השחקן רוברט דה נירו ואיל ההון, הנדבן והתורם הדמוקרטי ג'ורג' סורוס. בין ה-14, שניים מן המטענים נשלחו למשרדי CNN. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE