הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק מחפשת אחר הנהג הזועם שרצח כבאי בגלל תאונה בברוקלין
פייזל קוטו בן ה-33, כבאי בשירות העיר ניו יורק, התנגש ברכב אחר במהלך נהיגה בבלט פארקוויי. כשיצא להחליף פרטים עם הנהג השני, ספג מהלומה בראשו שהביאה למותו

לוחם-אש נרצח בשעות הבוקר המוקדמות היום (ראשון) על ידי נהג אחוז זעם-כביש, לאחר שרכבי השניים התנגשו זה בזה בתאונה בכביש הבלט פארקווייי בברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השמיים הרוויחו מלאך - ניו יורק איבדה את אחד מגיבוריה (צילום: מחלקת הכיבוי של ניו יורק)

 

משטרת ניו יורק הודיעה כי פייזל קוטו בן ה-33, איש מחלקת מכבי האש של ניו יורק, התנגש תחילה ברכב אחר, סמוך לרחוב ביי 8 (8th Bay) בבאת' ביץ' סביב השעה 4:45 בבוקר. כשיצא מרכבו כדי לדבר עם הנהג השני החלו השניים להתווכח, ולוחם האש הוכה בראשו בעצם כלשהו.

משטרה וצוות חירום רפואי הוזעקו למקום ומצאו את קוטו שוכב מחוץ למכוניתו כשהוא סובל מפגיעת ראש חמורה. מכונית הפורד מוסטנג 2008 הכחולה שלו נמצאה סמוך למקום בו שכב כשצידה ניזוק. הוא הוחש לבית החולים קוני איילנד, שם הוכרז מותו.

 

גשר הולכי הרגל של רחוב ביי 8 מעל הבלט פארקוויי

 

עם היוודע דבר פטירתו, החלו חבריו להעלות הספדים נרגשים לעמוד הפייסבוק שלו. "אלוהים, אני לא מאמינה מה שאני שומעת, העולם הזה כל-כך בלתי צפוי. חיים צעירים ויקרים כל-כך שהלכו מוקדם מדי", כתבה ידידה אחת. "נוח על משכבך בשלום".

חבר אחר כתב "אני בהלם, ידידי היקר. אתגעגע אליך תמיד. למרות שהשמיים זכו במלאך, אני לא מאמין שהלכת מוקדם מדי". מחלקת הכיבוי הודיעה כי קוטו שירת במסגרתה במשך שלוש שנים. רוצחו נמלט וטרם נלכד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE