הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
GoPro הודיעה על החלטה דרמטית שאמורה לעקוף את מכסי המגן
ענקית המצלמות תעביר את פס הייצור מסין למדינה אחרת במזרח הרחוק, וזאת בשל מכסי המגן שהוטלו על מוצרים שעוברים יצוא מסין לארה"ב. לעת עתה, המצלמות לא צפויות להתייקר. בין המדינות המועמדות של החברה: ויאטנם וקמבודיה

חברת GoPro הודיעה היום כי היא תעביר את "רוב" תהליך הייצור של מוצריה מסין כדי להימנע מתשלום של מכסי מגן, וזאת על רקע מלחמת הסחר שמנהלות ארה"ב וסין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת GoPro (צילום: Shutterstock)

 

התהליך אמור להסתיים עד קיץ 2019, והחברה הדגישה כי מדובר רק בקו הייצור של מצלמות שנועדו לארה"ב. דהיינו,בסין ימשיכו לייצר את המצלמות שעתידות להישלח לחנויות בסין או בשאר העולם, ורק אלה שיגיע לארה"ב יועתקו למדינה אחרת. "החלטנו באופן יזום להתייחס לדאגותינו בנוגע למכסי המגן בכך שנעביר את רוב המצלמות שנועדו לשוק האמריקאי מסין למדינה חלופית", אמר בריאן מקגי, מנכ"ל הכספים של החברה.

כזכור, מכסי המגן שהטילה הממשלה הסינית על מוצרים שמיוצאים לארה"ב גרמה להתייקרות במוצרים בשווי של 250 מיליארד דולר. מדובר במוצרים בכל התחומים, החל ממקררים ועד לאופנועים. כעת, מקווה GoPro, היא תוכל למנוע את הצטרפותה לרשימה הזו.

 

לעת עתה, מצלמות GoPro לא צפויות להתייקר (צילום: Shutterstock)

 

תומכים נלהבים של הנשיא טראמפ יטענו כי ככה אמורים לפעול מכסי המגן, אך חשוב להבהיר דבר אחד: GoPro אינה מעבירה את הייצור לשטחי ארה"ב, אלא היא מחפשת אחר חלופות זולות יותר כמו קמבודיה ו-וויאטנם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE