הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה קשור? הכל: התערוכה שתראה לכם מתי הטירוף הוא התוצאה ההגיונית ביותר עכשיו בניו יורק
שבעים יצירות של שלושים אמנים, משנת 1969 ועד לשנת 2016 מציעות לכם הצצה בהיסטוריה אלטרנטיבית של אמנות שלאחר מלחמה ושל אמנות עכשווית, על תקן פרויקט ארכיאולוגי של זמנים בעייתיים

אם אתם מתכננים ביקור במוזיאון הידוע של ניו יורק, המטרופוליטן, כדאי לכם לעבור, בין היתר, גם בתערוכה האפלה והפטליסטית, Everything is Connected: Art and Conspiracy, שתוצג שם עד ה-6 בינואר. מדובר על פרויקט של 30 אמנים, רובם אמריקנים, במסגרתו הם בוחנים את האופן בו איבדה המדינה את אחיזתה באמת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




גיבור התערוכה הוא מייק קלי, שנפטר בשנת 2012. במסגרת הפרויקט הזה, שמציג טווח רחב של מדיות אמנות, מועלים מקרים היסטריים משנות ה-80 וה-90, כאשר הורים ברחבי קליפורניה, האשימו את בתי הספר בהתעללות שטנית בילדים; מבט דומה על חוסר ההיגיון האמריקני בא לידי ביטוי באמנות של ג'ון מילר, קיידי נולנד, ג'ים שואו ולוץ באכר.



הצופה יכול להירתע מההשוואה בין חקירות אמתיות של מקרי עוול – כמו אלה שמציגה ג'ני הולצר ביצירות שמכילות מסמכים מסווגים מהמלחמה בעירק -  לבין תיאוריות קונספירציה מטורפות. מה שקלי היה אומר או מה שהתערוכה המרשימה הזו מביאה לידי ביטוי הוא הרעיון לפיו, כשעובדות מאבדות את אחיזתן באמנות ובפוליטיקה, התמוטטות עצבים או טירוף היא תוצאה הגיונית.

טלפון: 212.731.1675
אתר: metmuseum.org

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE