הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוכנים להיפרד מהסמארטפון למשך שנה שלמה? החברה הזו תשלם לכם 100 אלף דולר
חברת VitaminWater פתחה בתחרות חדשה בה היא מציעה את הסכום הנכבד בעבור מי שיבחר להיפרד מהטלפון הנייד שלו במשך שנה שלמה. אם תחזיקו מעמד "רק" חצי שנה, גם תקבלו פיצוי כספי. נותר קצת פחות מחודש עד היום האחרון בו ניתן להגיש מועמדות

האם הייתם מסוגלים לעבור שנה שלמה מבלי לבדוק את האינסטגרם או את הפייסבוק, בלי לצלם סלפי ובלי לעשות כל שאר הדברים שאליהם הורגלתם לעשות בהסמארטפון? כנראה שרובכם יענו לא, אבל תשובתכם עשויה להשתנות אם תדעו שסכום כסף גדול מחכה לכם בתום השנה הארוכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התחרות של VitaminWater יוצאת לדרך (צילום: טוויטר)

 

חברת VitaminWater מבית היוצר של Energy Brands מציעה סכום עצום של 100,000 דולר לאדם שמסוגל לעבור שנה שלמה ללא הטלפון הנייד. באופן אירוני, כדי להגיש מועמדות לפרס צריך להיכנס לאינסטגרם או לטוויטר ולעשות שימוש ב"האשטאג" הבאים (nophoneforayear# או contest#) כדי להסביר לחברה למה היא צריכה לבחור בך.

 

כללי התחרות המשעשעים (צילום: VitaminWater)

 

בסופו של דבר ייבחר אך ורק אדם אחד, אבל הוא ירוויח סכום נאה גם אם לא יעמוד במשימה, וזאת מכיוון שהחברה מציעה 10,000 דולר אם יחזיק חצי שנה ללא הסמארטפון. ישנם עוד כמה תנאים קטנים, למשל שהטלפון חייב להיות מודרני (כזה שנבנה אחרי שנת 2000). מ-VitaminWater נמסר כי ניתן להגיש מועמדות עד ל-9 בינואר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE